شناسهٔ خبر: 67073817 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

پایان محرومیت و بازگشت به ترکیب ایران؛

کنعانی جای خود را به هیچکس نمی‌دهد

مدافع ملی‌پوش پرسپولیس پس از یک جلسه محرومیت دوباره به ترکیب ایران اضافه می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، محمدحسین کنعانی‌زادگان که یکی از مهره‌های قابل اعتماد امیر قلعه‌نویی در دوران حضورش در تیم ملی بوده و غیر از پنج مسابقه و غیبت اجباری، در سایر بازی‌ها به میدان رفته و عملکرد خوبی در خط دفاعی داشته، پس از یک جلسه محرومیت دوباره به خط دفاعی برمی‌گردد و احتمالا برابر ازبکستان استفاده می‌شود.

کنعانی‌زادگان که هفته قبل در ورزشگاه آزادی جام قهرمانی را همراه با پرسپولیس بالای سر برد، دوباره در همین استادیوم به میدان خواهد رفت و این بار با پیراهن تیم ملی ایران برابر ازبکستان بازی می‌کند و امیدوار به کسب یک پیروزی دیگر است.

مدافع ملی‌پوش پرسپولیس در دیدار گذشته تیم ایران مقابل هنگ کنگ به دلیل دو کارته بودن و محرومیت حضور نداشت که محمدامین حزباوی جای او را گرفته بود، اما حالا بدون مشکل می‌تواند در ترکیب قرار بگیرد و روز سه‌شنبه برابر ازبکستان به میدان برود.

1987942

کنعانی‌زادگان که پس از جام ملت‌های آسیا در دو مسابقه پیاپی مقابل ترکمنستان در فروردین‌ماه به میدان رفت، در دوران سرمربیگری امیر قلعه‌نویی در تیم ملی ایران در 17 مسابقه از 22 بازی حضور داشته و برابر ازبکستان هم شانس حضور در ترکیب را دارد و احتمالا در کنار شجاع خلیل‌زاده به کار گرفته می‌شود.

دریافت دو گل در بازی مقابل هنگ کنگ در غیاب کنعانی زادگان بیش از گذشته ارزش این مدافع بلندقامت پرسپولیسی را به رخ کشید و اکنون او امیدوار است در بازگشت دوباره به ترکیب تیم ملی، در دیدار برابر ازبکستان یک شب فوق العاده را مقابل ستاره‌های ازبکستانی پشت سر بگذارد.

کنعانی زادگان که رفاقتی نزدیک با اوستون اورونوف ستاره ازبکستانی پرسپولیس در همین مدت کوتاه حضور این هافبک تکنیکی در جمع سرخپوشان شکل داده، باید دید برابر این بازیکن و دیگر نفرات تاثیرگذار ازبکستانی چه شرایطی را دنبال خواهد کرد.

نظر شما