شناسهٔ خبر: 67073789 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: مثلث | لینک خبر

قطب شمال روز به روز داغ تر می شود – در قسمت هفتم سریال قطب شمال چه گذشت؟

صاحب‌خبر -
آنچه دیگران می خوانند: پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

قطب شمال، جدیدترین سریال پلتفرم فیلیمو، با روایت داستانی پرکشش و جذاب، مخاطبان را به سفری نفس‌گیر در دلِ دنیای خیانت، انتقام و رستگاری می‌برد. این سریال که اولین سرمایه گذاری گروه بین المللی پارس پندار نهاد در حوزه فیلم و سریال محسوب می شود، با بهره‌مندی از فیلمنامه‌ای قوی، کارگردانی کم‌نقص و بازی‌های درخشان بازیگران، توانسته جایگاه ویژه‌ای در میان سریال‌های نمایش خانگی پیدا کند. علی رغم نقد هایی که به این سریال وارد شده، اما با پخش هفت قسمت از این سریال، مخاطبان زیادی با این سریال آشنا شده با اشتیاق آن را هفته به هفته دنبال می کنند..

اتفاقات قسمت هفتم سریال قطب شمال

قسمت هفتم سریال قطب شمال با بازی ماکان آریا پارسا و امیر دژاکام شروع می شود. ماکان آریا پارسا نقش پارسا - وکیل آرشام یکتا - و امیر دژاکام نقش تاج (مدیر شرکت سابق همایون منصوری که به پولشویی متهم شد) را بازی می کنند. در این سکانس تاج صبح در خانه سالمندان از خواب بیدار می شود و هیچ کس را نمی بیند. در عوض با پارسا روبه رو می شود. آرشام یکتا با مشاوره وکیل خود – یعنی ماکان آریا پارسا – قصد داشت ملک خانه سالمندان را خریداری کند تا از این طریق به تاج نزدیک شده و انتقام 12 سال پیش را از او بگیرد.

2

با توجه به اتفاقاتی که افتاده به نظر نمی رسد که آرشام فاصله چندانی تا انتقام از تاج داشته باشد. اما این موضوع در رابطه با سامان، داوود و پرویز کمی فرق می کند.

در قسمت ششم سامان متوجه شد که سیاوش از طریق خورشید، بعضی از حوادث 12 سال قبل را به اطلاع ارغوان می رساند. از این رو سامان با سیاوش تماس گرفته و خارج از شهر با او قرار می گذارد. سیاوش که چندان به این قرار امیدوار نیست با توصیه آرشام سر قرار حاضر می شود. اما سامان موقعیت را مناسب دیده و سیاوش را به قتل می رساند.

آرشام که ساعاتی از سیاوش بی اطلاع است نگران او می شود و به موقعیتی که با سامان قرار داشته می رود. آنجا متوجه می شود که سیاوش کشته شده و جنازه اش در همان محل دفن شده است. آرشام که بسیار به سیاوش وابسته بود و از قدیم خاطرات خوبی با او داشت، بدون سیاوش احساس تنهایی می کند.

3

با گذشت هفت قسمت از سریال قطب شمال، آنطور که به نظر می رسید مسیر انتقام آرشام چندان راحت نیست و قسمت به قسمت بر چالش های او افزوده می شود. ضمن اینکه در انتهای این قسمت سامان اطلاعاتی را از آرشام به دست می آورد که به ضرر آرشام است.

سریال قطب شمال چند قسمت دارد؟

سریال قطب شمال 12 قسمت دارد و تا کنون 7 قسمت آن از پلتفرم فیلیمو پخش شده است. با توجه به این که مسیر انتقام آرشام از رفقای قدیمی خود پیچیده تر شده است، قسمت به قسمت بر هیجان این سریال افزوده می شود.

گروه بین المللی پارس پندار نهاد با مدیریت دکتر ماکان آریا پارسا، سرمایه گذار این سریال است که توانسته با کمک یک تیم حرفه ای، یک اثر نمایشی جذاب را به نمایش بگذارد. نکته قابل توجه این است که در این قسمت و نیز در بعضی از قسمت های گذشته، سکانس هایی از سریال در ساختمان زعفرانیه گروه بین المللی پارس پندار نهاد تهیه شده است. لازم به ذکر است که گروه بین المللی پارس پندار نهاد علاوه بر شعبه زعفرانیه در تهران دارای شعبات دیگری در اصفهان، مشهد و کانادا است.

 

برچسب‌ها:

نظر شما