شناسهٔ خبر: 67073647 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

برگزاری فینال در کرمان، تقریبا منتفی

سازمان لیگ احتمالا از برگزاری دیدار فینال جام حذفی در استان کرمان صرف نظر کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، کمیته برگزاری مسابقات جام حذفی در سازمان لیگ پیشتر اعلام کرده بود که در صورت عدم صعود تیم‌های استان کرمان یا راهیابی همزمان هر دو تیم این استان (گل‌گهر سیرجان و مس رفسنجان) به فینال جام حذفی، مسابقه فینال در شهر کرمان برگزار می‌شود ولی بعید به نظر می‌رسد این اتفاق بیفتد.

جدا از بحث اینکه دو تیم از چهار تیم حاضر در مرحله نیمه نهایی جام حذفی مرتبط به استان کرمان هستند، اما ورزشگاه تازه تاسیس این شهر تا سی و یکم خردادماه شرایط میزبانی از بازی فینال را ندارد و بعید به نظر می‌رسد چنین اتفاقی رخ بدهد.

فینال جام حذفی در فصل 01-1400 در ورزشگاه آزادی بین تیم‌های آلومینیوم اراک و نساجی مازندران برگزار شد و سال گذشته نیز استقلال و پرسپولیس در همین استادیوم به مصاف هم رفتند که بعید نیست دوباره آزادی به‌عنوان محل انجام مسابقه پایانی این رقابت‌ها تعیین شود.

آلومینیوم اراک و سپاهان میزبان مسابقات مرحله نیمه نهایی جام حذفی هستند و در صورت راهیابی هر یک از این تیم‌ها یا حتی مس رفسنجان و گل‌گهر سیرجان، احتمالا سازمان لیگ ورزشگاهی برای بازی فینال در نظر بگیرد که برای تماشاگران دو باشگاه فینالیست در دسترس باشد و بتوانند به استادیوم بروند.

نظر شما