شناسهٔ خبر: 67073431 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرمانده انتظامی هرمزگان خبر داد؛

دستگیری ۷ نفر از اعضای باند سارقان به عنف در هرمزگان

بندرعباس- فرمانده انتظامی هرمزگان از شناسایی و دستگیری اعضای یک باند سارقان به عنف که جزو اتباع بیگانه بودند در بندرعباس خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی اکبر جاویدان در در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت به عنف در شهرستان بندرعباس و متواری شدن سارقان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با تشکیل تیمی جهت بررسی به محل‌های وقوع سرقت اعزام شدند که پس از حضور مأموران فردی مراجعه و اعلام کرد که یک عدد ساعت مچی به مارک تیسوت به ارزش حدود ۵۰ میلیون تومان با تهدید و استفاده از قمه و چاقو توسط راکبین ۳ دستگاه موتورسیکلت ۲ ترکه از وی سرقت شده و سارقان از محل متواری شده‌اند.

این مقام انتظامی استان اظهار کرد: با تلاش همه جانبه و با بهره گیری از شیوه‌های پلیسی تصاویری از سارقان و موتورسیکلت مورد استفاده در سرقت حاصل شد که با اقدامات فنی و اطلاعاتی و تعقیب و مراقبت‌های شبانه روزی نهایتاً مشخص شد سرقت‌ها توسط یک باند ۸ نفره تبعه افغانستان انجام شده است.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان خاطر نشان کرد: کاراگاهان پلیس آگاهی ضمن شناسایی اعضای این باند در یک عملیات منسجم ۷ نفر از اعضا این باند را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۲ دستگاه موتورسیکلت هوندا مشکی رنگ که در سرقت‌ها استفاده شده بودند کشف و ضبط شد.

سردار جاویدان بیان کرد: متهمان دستگیر شده ضمن اعتراف به جرایم ارتکابی با تشکیل پرونده به دستگاه قضائی معرفی و با صدور قرار مناسب روانه زندان شدند و تحقیقات لازم برای شناسایی مالباختگان و کشف اموال مسروقه ادامه دارد.

نظر شما