شناسهٔ خبر: 67073328 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

مسیر تهران در آستانه بن‌بست

آخرین وضعیت تمدید قرارداد اوسمار با پرسپولیس

اوسمار همچنان روی تصمیم خود برای پایان کار در ایران بعد از دو سال حضور در تهران باقی مانده و در این بین تلاش باشگاه برای تغییر نظر او ادامه داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، چند روز پیش در گزارشی اعلام کرده بودیم که برخی موانع در مسیر تمدید قرارداد اوسمار و پرسپولیس وجود دارد و این سرمربی برزیلی به مدیران باشگاه اعلام کرده تا نهایتا طی 10 روز آتی (24 خرداد) نظر نهایی خود را اعلام خواهد کرد.

طی آن جلسه که بحث مالی و شرایط تمدید قرارداد طرفین به نتایج اولیه رسید، در نهایت مقرر شد به واسطه برخی مشکلات از جمله بیماری همسر اوسمار ویرا، او در بازگشت به کشورش نظر نهایی خود را مشخص کرده و به باشگاه اعلام کند. اما طی ساعات اخیر شایعاتی در خصوص عدم همکاری اوسمار ویرا با پرسپولیس برای فصل آتی داغ شده است.

پیگیری‌ها از باشگاه پرسپولیس نشان می‌دهد که مدیران این تیم در حال رایزنی ادامه‌دار با اوسمار هستند و هنوز پاسخ نهایی وی را دریافت نکرده است. با این حال پیش‌بینی‌ها همچنان روی احتمال بیشتر برای عدم بازگشت این مربی برزیلی قرار دارد. او که فصل گذشته و بعد از جدایی حمید مطهری به عنوان دستیار اول به جمع کادرفنی یحیی گل‌محمدی اضافه شد، اولین فصل را با قهرمانی در جمع سرخپوشان به پایان رساند.

2028681

در فصل جدید اما ماجراجویی جالبی پیش پای او قرار گرفت. مشکلات پیش آمده باعث شد تا یحیی گل‌محمدی تصمیم به قطع همکاری با پرسپولیس در پایان نیم فصل بگیرد و در روزهایی که اسامی ریز و درشتی برای قبول نیمکت این تیم شکل گرفته بود، در نهایت اوسمار بود که به عنوان سرمربی تیم انتخاب شد. اوسمار که تیم را برای برنامه اردویی نیم فصل به امارات برده بود، با گواه حاضران حتی تمامی چمدان‌های خود را به همراه داشت تا در صورتی که باشگاه تصمیم به انتخاب سرمربی جدید گرفت، مستقیما راهی کشورش شود. با این حال در تصمیمی با ریسک بالا، رضا درویش او را به عنوان سرمربی انتخاب کرد و در نهایت نیز با قهرمانی کار را به پایان رساند.

اما باشگاه پرسپولیس که در لحظه عقد قرارداد جدید با اوسمار به عنوان سرمربی، با توجه به مخالفت‌هایی که وجود داشت و اعتمادی که نسبت به اوسمار در بین اهالی فوتبال و طرفداران شکل نگرفته بود، قرارداد او را تا پایان فصل و بدون شرط تمدید و ادامه همکاری منعقد کرد. اتفاقی که اکنون باعث شده تا باشگاه مجبور به انتظار برای تصمیم اوسمار ویرا باشد.

اوسمار بعد از شایعاتی که امروز در خصوص رد پیشنهاد پرسپولیس شکل گرفته بود، بار دیگر با مدیران این تیم به گفتگو پرداخت و در نهایت نیز طرفین به همان وعده قبلی در خصوص انتظار برای تصمیم نهایی به صحبت پایان دادند. باید دید اوسمار طی روزهای آتی تصمیم نهایی را با چه رویکردی به رضا درویش اعلام خواهد کرد. آیا بار دیگر چمدان‌هایش را به مقصد تهران خواهد بست یا اینکه درویش باید بیشترین زمان و ذهن خود را درگیر انتخاب سرمربی جدید کند. انتخابی که به واسطه شرایط موجود، چندان برای او آسان نخواهد بود و باید بار دیگر شاهد هجوم دلالان و ایجنت‌ها و حتی پیشنهاد دور و نزدیک باشد!

نظر شما