شناسهٔ خبر: 67071523 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

اولين رزمايش کشوري و جهادي نوسازي مسکن با مشارکت بسيج سازندگي با گستره استاني در 4 شهرستان برگزار مي‌شود

صاحب‌خبر -
اولين رزمايش کشوري و جهادي نوسازي مسکن با مشارکت بسيج سازندگي با گستره استاني در 4 شهرستان برگزار مي‌شود
خبرگزاری آریا - اولین رزمایش کشوری و جهادی نوسازی مسکن با« تبیین مشوق های نوسازی با مشارکت بسیج سازندگی» در گستره استانی در چهار شهرستان از جمله زنجان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری آریا (زنجان)، اولین جلسه ستاد اجرایی استان زنجان با محوریت برگزاری اولین رزمایش کشوری و جهادی نوسازی مسکن با حضور علی عباسی رئیس اداره بازآفرینی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان، امیر رسولی رئیس اداره ارتباطات و اطلاع‌رسانی اداره کل و نماینده شهرداری زنجان در محل سالن جلسات اداره کل راه و شهرسازی استان برگزار شد.
در این جلسه رئیس اداره بازآفرینی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان، با اشاره به برگزاری اولین طرح رزمایش کشوری و جهادی نوسازی مسکن، اظهار کرد: این همایش با «تبیین مشوق‌های نوسازی و حقوق نوسازی مسکن مردم در بافت فرسوده» با مشارکت بسیج سازندگی با گستره استانی در زنجان هم برگزار می‌شود.
علی عباسی با بیان اینکه 5 رزمایش از خرداد تا مهر در حوزه نوسازی مسکن در بافت فرسوده با همکاری گروه‌های جهادی در عناوین مختلف برگزار می‌شود، گفت: این رزمایش در چهار شهرستان زنجان، ابهر، خرمدره و قیدار با همکاری و مشارکت گروه‌های جهادی برگزار خواهد شد.
وی تصریح کرد: هدف از برگزاری این رزمایش استفاده از توان بسیج برای تبیین و اقناع‌سازی ساکنین محلات هدف بازآفرینی برای ترغیب به نوسازی واحدهای مسکونیاستد.

نظر شما