شناسهٔ خبر: 67069509 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهرکرد:

آبنمای میادین شهرکرد نورپردازی می‌شوند

شهرکرد-رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهرکرد از اجرای عملیات نورپردازی آبنمای میادین شهر شهرکرد خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر مسعود حبیبی صبح شنبه در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری گفت: برنامه‌هایی برای دلپذیرتر شدن فضاهای استراحتگاهی در مکان‌های عمومی با بازسازی، ترمیم و بازپیرایی آبنماها و میادین در دستور کار سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهرکرد قرار گرفت.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهرکرد افزود: به منظور بهبود سیمای بصری و بهسازی المان‌های شهری، عملیات بازسازی آبنما و نورپردازی در میدان قمر بنی هاشم (ع) و میدان بسیج اجرا شد و اصلاح نورپردازی میدان ۱۲ محرم نیز در حال اجراست.

وی ادامه داد: بازسازی آبنماهای مذکور شامل جمع‌آوری ابنیه و تأسیسات، راه‌اندازی سیستم هدایت آب و تأسیسات مکانیکی و برقی با ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار است.

حبیبی عنوان کرد: به منظور رفاه حال شهروندان، رعایت دستورالعمل ایمنی آبنماها، تابلو برق دارای کنترل فاز، محافظ جان و نورپردازی ایمن در بازسازی آبنماها در نظر گرفته شده است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهرکرد خاطرنشان کرد: با توجه به ملاحضات زیست محیطی، طراحی پروژه به گونه‌ای است که میزان نور، نوع لامپ‌ها و چراغ‌های انتخابی هیچ آسیبی به سلامت محیط زیست وارد نمی‌کند.

نظر شما