شناسهٔ خبر: 67068243 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

بهره‌برداری از برنامه‌های عمرانی در مناطق کم برخوردار همدان

شهردار همدان، گفت: عدالت‌محور بودن برنامه‌های عمرانی و اجتماعی شهرداری همدان در مناطق کم‌برخوردار از آغاز کار تاکنون در این دوره دستور کار است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، سید مسعود حسینی پیش از ظهر امروز در مراسم بهره‌برداری زمین چمن مصنوعی بوستان نشاط کوی کوثر همدان با تسلیت رحلت امام جمعه سابق همدان و نماینده ولی‌فقیه در استان و نماینده سابق مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری، اظهار داشت: فعالیت‌های کوی کوثر همدان مسجد محور بوده است و شهرداری همدان برای رعایت روز‌افزون عدالت در ارائه خدمات شهری، این فضای ورزشی تفریحی در این منطقه از شهر ساخته و بهره‌برداری کرده است.

وی با اشاره به اتمام تقاطع غیر‌همسطح سردار شهید حسین همدانی در شهرداری منطقه 4 همدان، ادامه داد: دور‌برگردان طرح نیز به پایان خواهد رسید و نقش موثری در کاهش بار‌ترافیکی منطقه دارد.

شهردار همدان افزود: برنامه‌ریزی برای ساخت بوستان بانوان در این محدوده از شهر همدان لحاظ کردیم و مقدمات اجرای آن با همکاری حوزه علمیه بانوان فراهم شده  و جانمایی فضای نیز نهایی شده است.

حسینی تاکید کرد: در سطح منطقه اقدام‌های مناسب برای بهره‌مندی اهالی کوی کوثر از خدمات شهری به مانند  پوشش و دیوار‌کشی رودخانه که مردم از آن اظهار نارضایتی کردند انجام شده است.

شهردار همدان با یاد‌آوری  مشکل ایجاد شده برای آسفالت‌ریزی کوی خرد در منطقه 4 شهرداری همدان گفت: شهرداری آماده ارائه خدمت آسفالت‌ریزی است اما سایر دستگاه‌های مرتبط نیز نباید از شهرداری هزینه معبر را تقاضا کنند تا این طرح سریع به سرانجام برسد و به عنوان خدمات شهری دیگری در اختیار مردم باشد.

وی به موضوع ساخت و بهره‌برداری بوستان فرا‌منطقه‌ای سد اکباتان با وسعت 240 هکتار اشاره و گفت: این طرح نقش موثر در افزایش فضای تفریحی شهروندان همدان دارد و شهرداری درصدد اتمام این طرح و بهره‌برداری آن است.

شهردار همدان افزود: شهرداری برای ساخت بوستان بانوان دیگری در منطقه یک شهری همدان برنامه دارد و در روز‌های آینده طرح‌های ورزشی سوارکاری بوستان پردیسان، زمین تنیس منطقه یک و پینت بال  هم به سایر خدمات شهرداری افزوده خواهد شد.

به گزارش تسنیم، این زمین ورزشی مجهز به چمن مصنوعی با هزینه کرد 1.8 میلیارد تومان و با هدف افزایش فضای ورزشی اهالی منطقه 4  بهره‌برداری شده است.

انتهای پیام/

نظر شما