شناسهٔ خبر: 67067486 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

واکنش جالب ساوت‌گیت: حق دارند من را هو کنند!

گرت ساوت‌گیت، سرمربی تیم ملی انگلیس، از هو شدن توسط هواداران این تیم ناراحت نیست.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی انگلیس شب گذشته در آستانه شروع رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ و در دیداری دوستانه به مصاف تیم ملی ایسلند رفت و با نتیجه ۰-۱ برابر این تیم شکست خورد تا با ناکامی قدم به مسابقات یورو بگذارد و امیدوار است که بتواند عملکرد بهتری در آلمان داشته باشد.

نمایش نه چندان خوب این تیم در این بازی و همچنین خط خوردن بازیکنانی مانند هری مگوایر و جک گریلیش از فهرست نهایی سه شیرها برای حضور در یورو باعث شد که بعضی از هواداران حاضر در ورزشگاه شب گذشته ساوت‌گیت را هو کنند.

2022347

سرمربی تیم ملی انگلیس پس از پایان بازی و در گفتگو با خبرنگاران در این باره اظهار داشت: «من کاملا این اتفاق را درک می‌کنم و به آنها حق می‌دهم. ما امروز به اندازه کافی خوب بازی نکردیم که بتوانیم آنها را همچنان هیجان زده و خوشحال نگه داریم و این مشکلی است که وجود داشت. 

ما در این بازی چند شانس خیلی خیلی خوب داشتیم که کعمولا به گل تبدیل می‌شود و اگر این اتفاق رخ می‌داد شرایط فرق می‌کرد و می‌توانست روی اعتماد به نفس بازیکنان و حریف هم تاثیر بگذارد اما چند اشتباه فاحش هم داشتیم که امشب به وضوح مشخص بود. مهم این است که از بازی امشب درس زیادی گرفتیم. خوب نبودیم و هواداران حق دارند که من را هو کنند.»

نظر شما