شناسهٔ خبر: 67067390 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

تشریح برنامه‌های طرح شهید آرمان در منطقه ۱۹ تهران

حوزه/ رابط طرح شهید آرمان در منطقه ۱۹ تهران با بیان اینکه سه جشن مفصل روز معلم برگزار شد، گفت: در مجموع در این جشن‌ها از ۷۷۰ نفر از معلمان، کادر مدرسه، نیروهای پرورشی و مربیان طرح آرمان تقدیر شد.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام مصطفی افشار شفائی رابط طرح شهید آرمان در منطقه ۱۹ تهران، در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه در تهران، با اشاره به اقدامات انجام شده طی دو ماهه اخیر، اظهار داشت: به عنوان نخستین برنامه در سال جاری برنامه تحویل سال در مساجد آرمانی به صورت شهدایی و دانش آموزی برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه در ماه مبارک رمضان نیز در ۱۲ نقطه منطقه ایستگاه صلواتی برپا شد، مطرح کرد: همچنین سفره‌های افطاری ساده نیز در ۲۰ مسجد آرمانی برپا شد که در برخی از مساجد این اتفاق هر شب رقم خورد.

رابط طرح شهید آرمان در منطقه ۱۹ تهران، اضافه کرد: برخی از مساجد نیز سفره‌های افطاری را در مدارس برپا کردند.

وی با بیان اینکه مراسم شب‌های قدر نیز با استقبال خوب مردم برگزار شد، عنوان کرد: همچنین مسابقات جام رمضان نیز برای دانش آموزان پسر و دختر برگزار شد.

حجت الاسلام افشار یادآور شد: در نقاط مختلف منطقه ۱۹ تهران تعداد ۲۱ اتوبوس درنظر گرفته شده بود که مردم را به محدوده میدان انقلاب برای شرکت در راهپیمایی روز قدس منتقل کند.

وی با اشاره به اینکه ۷۵۰ دانش آموز در نماز عید سعید فطر به امامت مقام معظم رهبری اعزام شدند، خاطرنشان کرد: پیش از نماز عید فطر نیز اردوی شبی در مسجد برای دانش آموزان برگزار شد.

رابط طرح شهید آرمان در منطقه ۱۹ تهران، با بیان اینکه نماز عید فطر نیز در ۷ نقطه از منطقه ۱۹ برگزار شد، ابراز کرد: این نمازهای جماعت نیز با استقبال خوب مردم همراه شد و در هر نماز حداقل هزار نفر و حداکثر دو هزار نفر شرکت داشتند.

وی با اشاره به اینکه در این مدت اردوهای مدرسه‌ای درون شهری نیز داشتیم، یادآور شد: همچنین دسته عزاداری شهادت امام صادق(ع) نیز با حضور هزار دانش آموز برگزار شد.

حجت الاسلام افشار با تأکید بر لزوم توجه به نیازمندان و اقشار کم برخوردار، بیان کرد: در راستای کمک به افراد نیازمند نیز تعداد دو هزار و ۲۰۰ بُن خرید میان نیازمندان منطقه ۱۹ توزیع شد.

وی با بیان اینکه سه جشن مفصل روز معلم برگزار شد، اظهار کرد: در مجموع در این جشن‌ها از ۷۷۰ نفر از معلمان، کادر مدرسه، نیروهای پرورشی و مربیان طرح آرمان تقدیر شد.

رابط طرح شهید آرمان در منطقه ۱۹ تهران، با اشاره به اینکه در مراسم روز دختر نیز ۹۰۰ دانش آموز از منطقه ۱۹ حضور پیدا کردند، اظهار کرد: جشن روز دختر نیز در ۱۵ مدرسه دخترانه برگزار شد.

وی ادامه داد: ۵ موکب پذیرایی و فرهنگی در برنامه تجمع امام رضایی‌ها در محدوده میدان ولی عصر(عج) برپا شدند.

حجت الاسلام افشار خاطرنشان کرد: همچنین برای شرکت در مراسم تشییع رئیس جمهور و تدفین شهید امیر عبداللهیان نیز دعوت از مردم، دانش آموزان و مربیان طرح آرمان انجام شد.

پایان پیام

نظر شما