شناسهٔ خبر: 67066739 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: میراث آریا | لینک خبر

کارگاه بازآموزی تکنیک‌های تورگردانی در مازندران برگزار می‌شود

ثریا هاشم‌پور

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران از برگزاری کارگاه بازآموزی تکنیک‌های تورگردانی در استان مازندران خبر داد.

صاحب‌خبر -

به‌گزارش میراث‌آریا، مهدی اسحاقی شنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ اظهار کرد: دوره بازآموزی تکنیک‌ها و مهارت‌های تورگردانی، اصول و طراحی بسته‌های سفر توسط موسسه آموزشی آوا پارسه با حمایت انجمن حرفه‌ای راهنمایان گردشگری در مازندران برگزار می‌شود.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران راهنمایان کارت‌دار گردشگری، مدیران دفاتر خدمات مسافرتی و فعالان گردشگری را از جمله مخاطبان دوره برشمرد و افزود: دوره بازآموزی تکنیک‌ها و مهارت‌های تورگردانی، دوشنبه ۲۱ خرداد ماه جاری اجرایی می‌شود.

او از برپایی دوره آموزشی دو روزه مدیریت مصرف انرژی، مدیریت پسماند و نحوه برخورد با افراد کم‌توان و معلول در مازندران امروز ۱۹ و ۲۹ خرداد در مازندران خبر داد و یادآور شد: این دوره‌های آموزشی تحت نظارت واحد آموزش گردشگری و براساس آخرین استانداردها و سرفصل‌های مورد تایید وزارتخانه متبوع ارائه می‌شود و تمامی شرکت‌کنندگان گواهی پایان دوره ارایه می‌شود.

اسحاقی با اشاره به استقبال خوب فعالان گردشگری استان به ویژه راهنمایان و مدیران دفاترخدمات مسافرتی استان از این دوره‌های آموزش گردشگری گفت: امیدواریم به زودی شاهد پویایی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری و افزایش سفر به مازندران در قالب سفر گروهی باشیم.  

انتهای پیام/

نظر شما