شناسهٔ خبر: 67065036 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه هنری | لینک خبر

نشست دوشنبه‌ها به وقت کتاب به رمان «تو خواب میکائیل هستی» رسید

رمان «تو خواب میکائیل هستی» نوشته تیمور آقامحمدی به همت دفتر ادبیات داستانی مرکز آفرینش‌های ادبی، در جمع داستان‌نویسان بررسی می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی، سومین نشست از سلسله‌برنامه «دوشنبه‌ها به وقت کتاب» در سال ۱۴۰۳ به نقد و بررسی رمان «تو خواب میکائیل هستی» نوشتۀ تیمور آقامحمدی اختصاص دارد. این نشست با حضور حمید بابایی به‌عنوان میزبان و نویسندۀ کتاب روز دوشنبه، ۲۱ خردادماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۶  در سالن اوستا حوزه هنری برگزار خواهد شد.

«تو خواب میکائیل هستی» داستان زندگی پسری به‌نام میکائیل است که پانزده سال سن دارد و سخت‌ترین روز زندگی‌اش را تعریف می‌کند. این رمان به دغدغه‌ها و چالش‌های نوجوان امروز می‌پردازد و می‌کوشد جهان واقعی آن‌ها را به نمایش بگذارد. میکائیل در موقعیت حساسی قرار گرفته تا بین مصالح شخصی و رؤیاهای زندگی باید دست به انتخاب بزند... .

کتاب «تو خواب میکائیل هستی» به قلم تیمور آقامحمدی در ۲۰ فصل، ۱۷۲ صفحه و شمارگان هزار و ۲۵۰ نسخه به تازگی برای گروه سنی بالای ۱۳ سال از سوی نشر مهرک (واحد کودک و نوجوان سوره مهر) منتشر و در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است.

حضور در این جلسه برای علاقه‌مندان ادبیات داستانی آزاد است. گفتنی است، برنامۀ «دوشنبه‌ها، به وقت کتاب» دو بار در ماه در حوزه هنری برگزار می‌شود.

نظر شما