شناسهٔ خبر: 67063933 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا | لینک خبر

دو انتصاب در مجلس خبرگان رهبری

صاحب‌خبر -

شفقنا- رئیس مجلس خبرگان رهبری در احکام جداگانه رئیس دبیرخانه و رئیس حوزه ریاست مجلس خبرگان رهبری را منصوب کرد.

به گزارش شفقنا، متن احکام صادره به شرح زیر است:

آیت الله موحدی کرمانی در حکمی آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری؛ نایب رئیس اول مجلس خبرگان رهبری را به ریاست دبیرخانه این مجلس منصوب نمود.

در این حکم آمده است: «حضرت آية الله آقاى حاج سید هاشم حسینی بوشهری «دامت بركاته» سلام عليكم با احترام، پيرو رأی صائب و اتفاق نظر اعضای محترم هیئت رئيسه و با لحاظ سوابق و شایستگی های ارزشمند جنابعالی، به موجب بند 5 ماده 11 آیین نامه داخلی، جنابعالی را براى مدت دو سال به عنوان رئیس دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری، منصوب می نمایم. اميد است با استعانت از درگاه ايزد منّان و بر اساس وظایف قانونی و استفاده از ظرفیت های موجود در مسؤوليت خطير خود موفق باشيد.»

 

رئیس مجلس خبرگان رهبری همچنین در حکمی، حجت الاسلام والمسلمین حسن سامعی را به عنوان مشاور خود و رئیس حوزه ریاست مجلس خبرگان رهبری منصوب کرد.

در حکم آیت الله موحدی کرمانی آمده است: «جناب حجة الاسلام آقاى حسن سامعى دامت توفیقاته سلام عليكم با عنايت به سوابق خدمت و تجارب مفيد مديريتى شما، به موجب اين حكم جنابعالى را به سمت مشاور و رئيس حوزه ریاست مجلس خبرگان رهبرى، منصوب مى ‏نمايم تا با هماهنگی رئیس محترم دبیرخانه و بر اساس شرح وظایف قانونی، امور محوله را به نحو احسن به انجام رسانید. توفیقات روزافزون جنابعالی را از خداوند متعال در ظلّ توجهات حضرت ولی عصر(عج) در خدمت صادقانه به نظام اسلامی خواهانم».

نظر شما