شناسهٔ خبر: 67063888 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

پایان سریع مصدومیت در بهترین زمان؛

تکرار گل مسیح برای حذف سپاهان (عکس)

مدافع گل‌گهر سیرجان به دنبال گلزنی دوباره مقابل سپاهان و صعود به فینال همراه تیمش است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، گل‌گهر سیرجان در فصل اخیر لیگ برتر یک پیروزی در دور رفت و یک شکست در بازی برگشت مقابل سپاهان داشته که در بازی نیم‌فصل اول سه گل وارد دروازه طلایی پوشان کرد و مسیح زاهدی نیز توانست با انتقال از دفاع به حمله، یکی از این گل‌ها را به ثمر رساند.

مسیح زاهدی که سومین سال حضورش در گل‌گهر سیرجان را سپری می‌کند، در دیدار رفت فصل اخیر مقابل سپاهان توانست ارسال سید ابوالفضل رزاق‌پور از جناح چپ زمین را با ضربه سر وارد دروازه نیما میرزازاد کند و در برتری پُر گل تیمش نقش داشته باشد و حالا به دنبال انجام این کار در جام حذفی است.

2031385

مدافع بلند قامت گل‌گهر سیرجان که در دیدارهای بزرگ مثل استقلال و پرسپولیس هم تجربه گلزنی دارد، امیدوار است بتوانند در نیمه نهایی جام حذفی کار بزرگی انجام بدهند و از سد سپاهان عبور کنند و به فینال برسند و او هم عملکرد موثری در ترکیب تیمش داشته باشد.

زاهدی در دو هفته پایانی لیگ برتر که مقابل استقلال و ذوب‌آهن شکست خوردند، به دلیل مصدومیت دور از فهرست نفرات گل‌گهر بود، اما در نخستین جلسه تمرینی این تیم پیش از دیدار با سپاهان حضور یافت تا مشخص شود مشکلی برای بازی در جام حذفی ندارد.

نظر شما