شناسهٔ خبر: 67059289 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

استوری حسن یزدانی بعد از صید طلا؛ از همه ممنونم!/ از خانواده و همسرم کمال تشکر را دارم

حسن یزدانی پس از کسب طلای مجارستان پیامی را در فضای مجازی منتشر کرد.

صاحب‌خبر -

حسن یزدانی بعد از دوری بلندمدت از میادین درنهایت با تصمیم کادرفنی تیم ملی کشتی به مسابقات مجارستان اعزام شد و امشب با شکست ۱۲ بر ۲ ترنت هیدلی آمریکایی به مدال طلا رسید.

ستاره ۸۶ کیلوگرم کشتی ایران پس از قهرمانی در این مسابقات پیامی را در صفحه شخصی اینستاگرامش نوشت: «به نام خدا...خدارا شاکرم که دوباره من را یاری کرد دست من را گرفت و در این میدان سربلندم کرد و یاری‌ام کرد تا دوباره لایق نشاندن لبخند شادی بر لب هموطنان عزیزم باشم...از لطف و دعاهای بی‌دریغ شما مردم عزیزم تشکر و قدردانی می‌کنم... از تمام عزیزانی که در دوران نقاهت پس از عمل کتف دلسوزانه و به هر طریقی جویای احوال من بودند و با دعاهای خیرشان من را دوباره به میدان بازگرداندند تشکر و قدردانی می‌کنم و از خدا می‌خواهم که به جبران لطف همه شما عزیزان من هم در کنار تمام اعضای تیم ملی بتوانیم با خوشرنگ‌ترین مدال در المپیک پاریس دل هموطنان عزیز و لایقمان را شاد کنیم... تشکر ویژه‌ای دارم از فدراسیون و کادر فنی که تمام این مدت با من همراهی کردند و اجازه دادند تمرینات و دوره درمان خودم را در جویبار پیگیری کنم و خداراشکر می‌کنم که در قبال اعتمادی که به من شد، سربلند شدم... همچنین تشکر ویژه می‌کنم از دکتر جراحم جناب آقای اصلانی، دکترهای فیزیوتراپم آقای رضایی عزیز و سرکار خانوم قنبری که از هیچ تلاشی برای بهبودی هر چه سریع‌تر من دریغ نکردند، آقای همت مسلمی و همینطور مربی بدنسازم آقای جواد رحمانی ، همچنین ماساژور حرفه‌ای جناب آقای مسعود قاسمی که بسیار در روند بازتوانی کتف موثر بودند و همچنین رفیق روزهای سخت من که همواره در کنار من بود و زحمت کشید جناب مهدی یگانه جعفری و نادر حاج آقا نیا و تمام عزیزانی که همواره در این مدت زحمت کشیدند از جمله آقای حمزه قریشی نهایت تشکر را دارم... و در آخر از خانواده و همسر عزیزم که پا به پای من در این مسیر زحمت کشیدند و در هر شرایطی همراه من بودند کمال تشکر را دارم به امید پیروزی و سربلندی تیم ملی ایران و به اهتزاز در آمدن پرچم کشور عزیزم ایران در میدان المپیک... یا حق...حسن یزدانی ۱۴۰۳٫۰۳٫۱۸».

بیشتر بخوانید: ویدیوی کامل مسابقه حسن یزدانی و کشتی‌گیر آمریکایی در فینال/ بازگشت رویایی ستاره کشتی ایران با طلای مجارستان

استوری حسن یزدانی بعد از صید طلا؛ از همه ممنونم!/ از خانواده و همسرم کمال تشکر را دارم

نظر شما