شناسهٔ خبر: 67057678 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

جوابیه آبفا جنوب غربی استان تهرا؛

آب شرب بهارستان با کیفیت و کمیت تامین و توزیع می شود

بهارستان- روابط عمومی آبفا جنوب غربی استان تهران به خطبه های نماز جمعه این هفته بهارستان واکنش نشان داد و در جوابیه ای اعلام کرد: آب شرب بهارستان با کیفیت و کمیت تامین و توزیع می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، روابط عمومی شرکت آب فاضلاب جنوب غربی استان تهران در خصوص خطبه‌های نماز جمعه گلستان که با عنوان «مردم بهارستان از قطعی آب در این شهرستان گلایه مندند» در خبرگزاری مهر منتشر شده بود، جوابیه ای صادر کرد.

متن این جوابیه به شرح زیر است:

«علیرغم تداوم خشکسالی برای چهارمین سال متمادی و افت قابل توجه منابع آبی و از طرفی افزایش ناگهانی درجه حرارت، راه اندازی کولر و سیستم‌های سرمایشی و همچنین افزایش قابل توجه مصرف آب و… با سعی و تلاش شبانه روزی همه عوامل آبفا الحمدلله آب شرب شهروندان محترم در این شهرستان با کمیت و کیفیت تأمین و توزیع می‌شود.

لذا با توجه به ایام اوج مصرف آب از همه شهروندان و مشترکین محترم درخواست می‌گردد از مصارف غیر ضرور پرهیز و مدیریت مصرف آب را به جد رعایت فرمایند.

قابل ذکر است که در خصوص ارتقا هرچه بیشتر وضعیت آبرسانی شهرستان بهارستان اقدامات قابل توجهی صورت گرفته که بخشی از پروژه‌های انجام شده طی شش ماه جاری به شرح ذیل می‌باشد:

۱- تکمیل و وارد مدار بهره برداری شدن مخزن ۱۰ هزار متر مکعبی نسیم شهر

۲- حفر و تجهیز ۳ حلقه چاه برای نسیم شهر

۳- حفر و تجهیز ۳ حلقه چاه برای گلستان

۴- حفر ۲ حلقه چاه و در حال حفاری ۲ حلقه دیگر برای شهر صالحیه

۵- اصلاح شبکه فرسوده به طول ۷ کیلومتر در سطح شهرستان

۶- اجرا بیش از ۳ کیلومتر شبکه توزیع به منظور تأمین آب شرب پایدار در سطح مناطق مختلف شهرستان که قبلاً دارای مشکلات افت فشار بوده است.

۷- تهیه اسناد مناقصه برای ساخت ۱۰ هزار متر مکعب مخزن برای گلستان و ۱۰ هزار متر مکعب برای شهر صالحیه

۸- احیا و بازسازی بیش از ۱۲ حلقه چاه در سطح شهرستان

۹- اجرا بیش از ۳ کیلومتر خطوط انتقال برای چاه‌های جدیدالحفر

۱۰ - و دهها طرح دیگر در این خصوص…

»

نظر شما