شناسهٔ خبر: 67057560 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه دنیای‌اقتصاد | لینک خبر

آتش‌سوزی ناشی از انفجار در خمینی شهر اصفهان / خسارت شدید به ۱۶ واحد مسکونی

ایرنا : آتش سوزی ناشی از انفجار در یک واحد مجتمع مسکونی این شهرستان به ۱۶ منزل خسارت وارد کرد.

صاحب‌خبر -

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خمینی‌شهر گفت: آتش سوزی ناشی از انفجار در یک واحد مجتمع مسکونی این شهرستان به ۱۶ منزل خسارت وارد کرد.

حجت‌الله کارگران روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: این حادثه ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه امروز در «مجتمع زیتون ۲۳» منطقه «منظریه» خمینی شهر رخ داد.

وی تصریح کرد: با توجه به احتمال حبس ساکنان در طبقات این مجتمع مسکونی، بلافاصله تیم‌های امداد و نجات به محل حادثه شتافتند.

خبر مرتبط
این قارچ‌ها حتی بعد از پختن هم کشنده هستند

انسیه لطفعلی، یک دکترای تخصصی قارچ‌شناسی پزشکی گفت: حرارت و پختن قارچ های سمی نمی‌تواند سموم موجود در آنها را از بین ببرد.

کارگران ادامه داد: گروه‌های‌ اعزامی با حضور در محل و اطفاء سریع آتش از سرایت شعله‌ها به طبقه‌های دیگر و ساختمان‌های مجاور جلوگیری کردند.

وی با بیان اینکه این حادثه تلفات جانی نداشت، افزود: تنها مصدوم این حادثه یک مرد ۳۰ ساله بود که به عوامل اورژانس تحویل شد.

به گفته مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خمینی‌شهر، دلیل وقوع حادثه و برآورد میزان خسارت وارد شده به واحدهای مسکونی این مجتمع در دست بررسی است.

آتش‌سوزی به ۱۶ واحد یک مجتمع مسکونی در خمینی شهر اصفهان خسارت زد

به گزارش ایرنا، در یک ماه اخیر آتش سوزی منزل، واحدهای تجاری و خودرو به ترتیب بیشترین فراوانی را در بین حوادث اصفهان دارند.

خمینی‌شهر در ۱۰ کیلومتری غرب اصفهان واقع است.

نظر شما