شناسهٔ خبر: 67056861 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بولتن‌نیوز | لینک خبر

زارع‌پور: پایگاه فضایی چابهار ۵۶ درصد پیشرفت داشته است

خبرگزاری فارس

وزیر ارتباطات با بیان اینکه بزرگ‌ترین پایگاه فضایی غرب آسیا در چابهار در حال ساخت است، گفت این پروژه ۵۶ درصد پیشرفت داشته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش  بولتن نیوز  به نقل از فارس، روز گذشته با حضور محمد مخبر سرپرست ریاست جمهوری و جمعی از وزرا به صورت ویدئو کنفرانسی ۳ طرح‌ کلان در حوزه‌های صنعت نفت و گاز، صنعت آب و برق و ارتباطات استان سیستان و بلوچستان به بهره‌برداری رسید.

 با این افتتاح در‌ حوزه ارتباطات، هزار و دویست و شصت و یکمین روستای بالای ۲۰ خانوار استان سیستان و بلوچستان با اعتباری بالغ بر ۲ هزار میلیارد تومان به شبکه ارتباطی و اینترنت پُرسرعت متصل شد.

عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در این آئین، اظهار کرد: بزرگترین پایگاه فضایی غرب آسیا در چابهار در حال ساخت است و با تلاش شبانه روزی همکارانم فاز اول آن تا دهه فجر به پایان خواهد رسید.

وی با بیان اینکه ۵۶ درصد از فاز اول این پروژه انجام شده است، گفت: اولین پرتاب از پایگاه فضایی چابهار امسال انجام خواهد گرفت.

زارع‌پور افزود: آغاز ساخت پایگاه فضایی چابهار در دولت سیزدهم و با حمایت‌های رئیس جمهور کلید خورد و انشالله در همین دولت هم تا چند ماه دیگر به بهره‌برداری خواهد رسید.

برچسب‌ها:

نظر شما