شناسهٔ خبر: 67055211 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

مهریه‌های سنگین باعث از هم گسستن زندگی‌ها می‌شود

حوزه / حجت الاسلام سالاری گفت: این مهریه‌های سنگین اندازه سال تولد باعث محبت و علاقه نمی‌شود، بلکه باعث از هم گسسته شدن زندگیشان می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت الاسلام محسن سالاری امام جمعه شهرستان سیریک با اشاره به سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س)، اظهار داشت: مهریه‌ها و شیر بهاهای امروزی خون بها هستند، به اسم دین و اسلام داریم آینده و زندگی دخترانمان را نابود می‌کنم.

وی افزود: این مهریه‌های سنگین اندازه سال تولد باعث محبت و علاقه نمی‌شود، بلکه باعث از هم گسسته شدن زندگیشان می‌شود.

حجت‌الاسلام سالاری، ضمن تسلیت شهادت امام جواد(ع)، افزود: امام جواد(ع) بی‌منبر و رسانه با نسخه تقوای الهی و قرار دادن خداوند به عنوان پناهگاه محکم، توانست رسانه قوی دشمنانش را شکست بدهد.

وی خاطرنشان کرد: همیشه بی‌بصیرت‌ها یک قدم عقب هستند، حضرت آقا می‌فرماید دلم برای رئیسی سوخت که بعد از شهادتش او را شناختن و از اقدامات آن گفتند.

امام جمعه شهرستان سیریک اظهار کرد: امام جواد(ع) مکرر با زبان دلی مناجات می‌کردند، باید با خدای خود حرف بزنیم، همچنین امام جواد(ع) اهل بخشش و معروف به باب المراد بودند.

وی با اشاره به انتخابات پیش رو، خاطرنشان کرد: در انتخابات لجن پراکنی نکنیم و در مناظره بجای رسوا کردن یک دیگر در رابطه با عملکرد و کارهای که انجام دادید و می‌خواهند انجام بدهند صحبت کنند که مردم بفهمند.

وی تصریح کرد: یکی از برکات شهادت شهید جمهور این بود که همانند عطری که شیشه‌اش می‌شکند و بوی آن را استشمام می‌کنیم، بعد از شهادت نیز از اثرات و خدمات شهید رئیسی می‌گویم و متوجه می‌شویم.

حجت الاسلام سالاری اظهار کرد: از دادستان کل و رئیس قوه قضائیه درخواست داریم با کسانی که در فضای مجازی لجن پراکنی و فحاشی و تخریب می‌کنند به صورت قاطع برخورد کنند.

انتهای پیام. /

نظر شما