شناسهٔ خبر: 67054349 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

امام جمعه سروآباد:

عید قربان عید همبستگی جهان اسلام است

سروآباد_امام جمعه سروآباد گفت: عید قربان عید بزرگ همبستگی جهان اسلام است امید است به برکت این ایام معنوی خداوند متعال فلسطین را پیروز و سرفراز کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، ماموستا سید عبدالقادر حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در جمع مردم نمازگزار شهرستان سروآباد ضمن ابراز همدردی مردم این خطه از کشتار کودکان بی پناه و مظلوم غزه اظهار کرد: هر قطره خونی که از فلسطینیان مظلوم ریخته می‌شود مانند ریخته شدن خون تمام مسلمانان است.

وی با اشاره به نزدیک شدن به ایام ذی الحجه افزود: ماه ذی الحجه از ماه‌های مبارک خداوند متعال است هم اکنون حاجیان بیت الله الحرام لباس احرام پوشیده‌اند و مشغول طاعت و عبادت خداوند هستند.

به گفته وی عید قربان عید بزرگ همبستگی جهان اسلام است امید است به برکت این ایام معنوی خداوند متعال فلسطین را پیروز و سرفراز کند.

امام جمعه سروآباد با اشاره به اینکه مردم شهرستان سروآباد قدردان خدمات ارزشمند مسولان و دولت است خواستار توجه ویژه مسولان به مطالبات مردم این شهرستان شد.

وی احداث جاده صلوات آباد_ دلبر، انتقال آب کانی تال برای این شهرستان و روستاهای اطراف و احداث جاده صلوات_ کامیاران را از مطالبات مردم سروآباد عنوان کرد و تصریح کرد: این پروژه‌ها از پروژه‌های ضروری و حساس این شهرستان است و در صورت توجه ویژه دولت به آنها منجر به توسعه و پیشرفت این منطقه خواهد شد.

وی یادآورشد: احداث جاده مریوان_ سنندج تردد در این نقاط را برقرار می‌کند همچنین احداث جاده سروآباد که در سال‌های گذشته مسیر تردد ضد انقلاب بود منجر به بسته شدن تردد ضد انقلاب و تسهیل تردد مردم این منطقه خواهد شد.

ماموستا حسنی افزود: از آنجا که احداث جاده سروآباد امنیت و آسایش این شهرستان را بدنبال خواهد داشت مسولان نباید از توجه به این منطقه چشم پوشی کنند.

وی همچنین بر داشتن پاکدامنی، حفظ حجاب و اقامه نماز از سوی مسلمانان تاکید کرد و گفت: اقامه نماز از فحشاء و زنا که آفت و بیماری برای جامعه محسوب می‌شود پیشگیری می‌کند و به سلامت جامعه اسلامی کمک می‌کند.

وی در ادامه با اشاره به گرم شدن هوا و آغاز فصل تابستان، خواستار مصرف بهینه و درست مردم در مصرف برق شد.

نظر شما