شناسهٔ خبر: 67053901 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

ماموستا حسینی: با حفظ وحدت از توطئه‌های دشمن در امان خواهیم بود

حوزه/ امام جمعه موقت شهرستان سنندج گفت: امروز مسلمانان جهان باید با توجه به شرایط حساس مسلمین تلاش بسیاری برای حفظ وحدت و اتحاد بین کشورهای اسلامی داشته باشند تا از توطئه‌های دشمنان اسلام در امان باشند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کردستان، ماموستا سید احسن حسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان سنندج، اظهار داشت: پیامبر مکرم اسلام(ص) در توصیف و بیان ویژگی‌های برادران دینی خویش می‌فرمایند، برادران دینی من کسانی هستند که اهل ایمان و توحید می‌باشند و بعد از من دین اسلام به دست آنها خواهد افتاد و به عنوان هدایتگر در جامعه اسلامی خواهند بود.

امام جمعه موقت شهرستان سنندج افزود: بنابراین زمانی که بدی‌ها در جامعه اسلامی رواج پیدا می‌کنند آنان در مقابل آن، جبهه می‌گیرند و برای اصلاح جامعه اسلامی دست به کار می‌شوند.

وی گفت: یکی دیگر از ویژگی‌های برادران دینی، تلاش برای کسب روزی حلال می‌باشد، بنابراین یک مسلمان واقعی کسی است که در بحث اقتصاد و کسب روزی حلال بسیار حساس می‌باشد.

ماموستا حسینی ادامه داد: بی‌شک خداوند کسانی که به دنبال کسب روزی حلال برای خانواده خویش هستند را یاری می‌نماید.

امام جمعه موقت شهرستان سنندج، تصریح کرد: بنابراین یاران و برادران دینی رسول خدا(ص) کسانی هستند که در سختی‌ها و در دوران غیبت همواره دین و ایمان خود را در برابر دشمنان حفظ می‌کنند و بر پیمان خود ثابت قدم می‌باشند.

وی تصریح کرد: لذا امروز مسلمانان جهان باید با توجه به شرایط حساس مسلمین تلاش بسیاری برای حفظ وحدت و اتحاد بین کشورهای اسلامی داشته باشند تا از توطئه‌های دشمنان اسلام در امان باشند.

ماموستا حسینی با تأکید بر ضرورت امنیت در هر جامعه‌ای، یادآور شد: خوشبختانه امنیت بسیار خوبی در کشور و استانمان داریم بنابراین باید بسیار هوشیار باشیم و اجازه ندهیم که این امنیت را دشمنان با استفاده از تفرقه از ما بگیرند.

انتهای پیام/

نظر شما