شناسهٔ خبر: 67053667 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

امام جمعه گلستان:

مردم بهارستان از قطعی آب در این شهرستان گلایه مندند

بهارستان- امام جمعه گلستان گفت: مردم از این قطعی‌های گاه و بیگاه گلایه مندند و مسئولین باید در کارگروه‌های مختلف در این مساله اوضاع را مدیریت و تدبیر کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید سجاد موسوی در خطبه‌های نماز جمعه گلستان با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: ایام انتخابات، فصل مسابقه خدمت، گفت و شنود، مباحثه و مناظره نامزدها و طرفداران آنها با یکدیگر است.

وی در ادامه گفت: آنچه در این عرصه مهم است رعایت اخلاق انتخاباتی از طرف نامزدها و طرفداران آنها است، در این ایام تبیین امری لازم، ضروری و وظیفه دینی است، ولی تخریب، امری مذموم، ممنوع و خلاف اخلاق و شرع است.

امام جمعه گلستان افزود: صحنه انتخابات، فرصتی است برای ارائه و تبیین راهکارها و برنامه‌ها برای گره گشایی از کار مردم و حل مشکلات و نمایش وحدت و اقتدار ملی است.

موسوی در ادامه اذعان داشت: لذا انتظار هست همه دغدغه مندان و علاقمندان به نظام اسلامی اعم از کاندیداهای محترم، طرفدارانشان، نخبگان، اصحاب رسانه، فعالان فرهنگی و سیاسی با رعایت اخلاق اسلامی زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و تعیین سرنوشت خودشان را فراهم کنند.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در سالگرد حضرت امام خمینی (ره) گفت: با همه جنایت‌هایی که در غزه صورت گرفته همه تحلیلگران معتقدند در طول این هشت ماه رژیم صهیونیستی به هیچیک از اهداف خود نرسیده است.

موسوی گفت: در میدان جنگ از گروه مقاومت و رزمندگان حماس و در عرصه سیاست و بین الملل و افکار عمومی جهان در عرصه بین الملل شکست خورده و منزوی شده است.

خطیب جمعه با اشاره به مشکل کم آبی در بهارستان در فصل گرما اظهار کرد: مردم از این قطعی‌های گاه و بیگاه گلایه مندند و مسئولین باید در کارگروه‌های مختلف در این مساله اوضاع را مدیریت و تدبیر کنند. و از طرفی هم مردم به وظیفه خود عمل کنند و قناعت و صرفه جویی نمایند.

نظر شما