شناسهٔ خبر: 67053498 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون استاندار گلستان:

دهه ولایت و امامت فرصتی مغتنم برای افزایش مشارکت در انتخابات است

گرگان- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: مراسم دهه ولایت و امامت، با انتخابات گره خورده است لذا فرصت مغتنمی برای تبیین، روشن‌گری و در نهایت افزایش مشارکت در انتخابات است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سیدعلی مهاجر صبح جمعه در جلسه ستاد دهه ولایت و امامت اظهار کرد: انتخاباتی را در پیش داریم که به واسطه درگذشت شهادت گونه سیدالشهدای خدمت، به عنوان نماد گفتمان انقلاب اسلامی در مدیریت اجرایی کشور، زودهنگام برگزار خواهد شد.

وی افزود: مراسم دهه ولایت و امامت، با انتخابات گره خورده است لذا فرصت مغتنمی برای تبیین، روشن‌گری و در نهایت افزایش مشارکت در انتخابات خواهد بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با اشاره به اینکه هدف کلی از برنامه‌های مناسبتی پیش رو تا انتخابات، ایجاد بستر نشاط اجتماعی با محوریت افزایش مشارکت است، گفت: برای برگزاری انتخابات باید حداکثر دقت را داشته باشیم که شائبه‌ای علیه نامزد انتخاباتی یا گروه سیاسی به وجود نیاید.

وی یادآور شد: ترویج و تعمیق فرهنگ ولایت و امامت، افزایش معرفت و بصیرت دینی، تقویت هویت انقلابی، تبیین جایگاه ولایت و امامت، استفاده از ظرفیت جوانان و نخبگان و بهره‌گیری از ظرفیت فضای مجازی و ترویج فرهنگ غدیر از مهم‌ترین اهداف دهه ولایت و امامت است که باید در تدارک برنامه‌ها مدنظر باشد.

مهاجر اظهار کرد: یکی از مراسم ارزشمند، جشن کیلومتری غدیر است که در سال گذشته با همت دلسوزانه و مخلصانه قرارگاه مردمی عاشوراییان، باشکوه برگزار شد، امیدواریم این برنامه امسال نیز با همراهی دستگاه‌های اجرایی بهتر از سال گذشته برگزار شود.

وی افزود: اتحاد و انسجام در ستاد، رمز موفقیت در مأموریت‌ها است، استفاده از ظرفیت دستگاه‌ها برای رسیدن به نقطه مطلوب تجربه‌ای است که در برگزاری انتخابات گذشته شاهد بودیم.

نظر شما