شناسهٔ خبر: 67051439 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

ال هورفورد:

باورم نمی‌شد پپ را دیدم، او بهترین مربی جهان است

ال هورفورد، بازیکن بوستون سلتیکس، می‌گوید از ملاقات با پپ گواردیولا شگفت زده شده و او را بهترین مربی تمامی ورزش‌ها می‌داند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، پپ گواردیولا بامداد امروز یکی از چهره‌های سرشناس اولین بازی فینال اِن‌بی‌اِی بین بوستون سلتیکس و دالاس ماوریکس بود.

سرمربی منچسترسیتی رابطه بسیار خوبی با جو مازولا، سرمربی تیم سلتیکس دارد و به همین دلیل در بازی حساس طرفدار این تیم بود. مربی سلتیکس مدت‌ها قبل در تمرینات منچسترسیتی شرکت کرده بود تا با نحوه مربیگری و مدیریت پپ آشنا شود.

پس از این دیدار حساس که نتیجه 107-89 به سود سلتیکس به پایان رسید، گواردیولا به رختکن این تیم رفت و با بازیکنان و مربی این تیم دیدار کرد.

2031130

ال هورفورد، بازیکن باتجربه سلتیکس، درباره ملاقات با گواردیولا به مارکا گفت: "باورم نمی‌شد که او در رختکن کنار ما بود. او بهترین سرمربی است، حضور او در اینجا بسیار خاص بود. همه می‌‌دانید که او چه مربی‌ای است. بهترین مربی است؛ در هر ورزشی. این روزها دیدن او در اینجا باعث افتخار است."

ال هورفورد درباره اینکه آیا مکالمه‌ای هم با پپ داشته یا خیر، گفت: "تنها چیزی که او به من گفت این بود که ما در تمام سال یک‌طرفه بازی می‌کردیم و باید همین‌طور بازی می‌کردیم، چون هیچ چیز تغییر نمی‌کرد و ما همین‌طور خوب بودیم."

نظر شما