شناسهٔ خبر: 67050556 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

کومان: نمی‌توانیم انتظارات هلندی‌ها را برآورده کنیم

رونالد کومان، سرمربی هلند، می‌گوید از شاگردانش انتظار دارد تا برای یورو بهترین بازی ممکن را به نمایش بگذارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال هلند شب گذشته در بازی دوستانه به مصاف کانادا رفت و با نتیجه 4-0 برنده شد. رونالد کومان می‌خواهد در بازی‌های دوستانه قبل از یورو بهترین کیفیت را از بازیکنانش ببیند.

سرمربی تیم ملی هلند پس از بازی گفت: "این‌ برد باعث اعتماد به نفس می‌شود اما می‌توانیم و باید خیلی بهتر باشیم. ما روز دوشنبه یک بازی دوستانه دیگر مقابل ایسلند برگزار خواهیم کرد و پس از آن واقعاً باید در اولین بازی خود در یورو مقابل لهستان در بهترین فرم باشیم."

جرمی فریمپونگ با یک گل و یک پاس گل ستاره تیمش در بازی مقابل کانادا بود. کومان درباره این بازیکن گفت: "او اغلب در باشگاهش یعنی بایرلورکوزن در سمت راست بازی می‌کند اما او واقعا عالی کار کرد."

2031110

سرمربی تیم ملی هلند درباره ترکیب احتمالی اولین بازی یورو مقابل لهستان گفت: "ممکن است هنوز در مورد دو یا سه پست شک داشته باشم. همه بازیکنان از صد در صد آمادگی جسمانی برخوردار نیستند. بنابراین ما به بازیکنان زیادی نیاز خواهیم داشت. خیلی خوب است که می‌بینید تا آخرین دقیقه بازی مقابل کانادا توانستیم انرژی زیادی در مسابقه بگذاریم."

کومان درباره اینکه بسیاری از هواداران توقع زیادی از هلند دارند، گفت: "ما احتمالا هرگز نمی‌توانیم انتظارات هلندی‌ها را برآورده کنیم. اما فکر می‌کنیم که خوب کار می‌کنیم. تیم خوبی داریم که شکست دادن آن دشوار است. ما در مسابقات مقدماتی به دلیل مصدومیت‌ها با بدشانسی زیادی روبرو شدیم. اکنون بسیار آماده هستیم و می‌توانیم حتی بهتر هم باشیم."

نظر شما