شناسهٔ خبر: 67050089 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

اعلام برنامه‌هاي شهرداري منطقه13 در هفته محيط زيست

صاحب‌خبر -
اعلام برنامه‌هاي شهرداري منطقه13 در هفته محيط زيست
خبرگزاری آریا - گرامیداشت رویداد روز جهانی محیط زیست 1403 در منطقه13 به مدت یک هفته با عنوان هفته محیط زیست از تاریخ 16 الی 22 خرداد و شعار ملی محیط زیست با عنوان "سهم من در تداوم حیات" برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه13، مهدی رضائی مالیدره، معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه13 در خصوص برگزاری برنامه های هفته محیط زیست با شعار "سهم من در تداوم حیات" گفت: بی شک با اختصاص یک روز در سال به محیط زیست نمی توان از آن حفاظت کرد اما این مناسبت فرصتی برای آگاه سازی فرهنگ سازی و جلب مشارکت شهروندان، برنامه ریزان و تصمیم گیران که در این راستا و همزمان با برگزاری مراسم روز جهانی محیط زیست در مناطق 22 گانه ویژه برنامه هایی نیز در محلات برگزار می شود.
وی افزود: اکران طرحهای هفته محیط زیست از طریق ظرفیت تبلیغات محیطی منطقه13 با هدف آگاه سازی و اطلاع رسانی از سوی شهرداری صورت می پذیرد.
معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه13 اظهار داشت: فعالیتهای آموزشی و فرهنگسازی به صورت برگزاری کارگاه و وبینار در خصوص مباحث مرتبط با موضوع روز جهانی محیط زیست، برپایی غرفه ها و ایستگاه های آموزشی در منطقه، برگزاری اردوی پاکسازی محدوده پارک جنگلی سرخه حصار ، آموزش چهره به چهره محله محور با مشارکت اداره محیط زیست از اهم برنامه های گرامیداشت رویداد روز جهانی محیط زیست در منطقه13 است. 
وی، برگزاری مسابقه نقاشی کودکان دوستدار محیط زیست، توزیع کتب و بروشورهای محیط زیستی، کیسه های پارچه ای، معرفی و تقدیر از فعالین و داوطلبان محیط زیست، اصناف سبز، پرسنل فعال در اقدامات محیط زیستی و ارسال پیامک با مضامین مرتبط با موضوع هفته محیط زیست به پرسنل منطقه را از دیگر اقدامات حوزه محیط زیست در این هفته اعلام کرد.
انتهای پیام/

نظر شما