شناسهٔ خبر: 67049329 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

رسانه‌ها مطالبه‌گر و اميدآفرين باشند

صاحب‌خبر -
رسانه‌ها مطالبه‌گر و اميدآفرين باشند

خبرگزاری آریا-سرپرست فرمانداری ویژه میناب گفت: خبرنگاران در رسانه‌ها با کار شبانه روزی و انعکاس اخبار امید آفرین و عملکردها ضمن تلاش برای توسعه کشور باید مطالبه‌گر باشند.

به گزارش خبرنگار آریا در استان هرمزگان، محمد رادمهر سرپرست فرمانداری ویژه میناب در نشست صمیمی با خبرنگاران این شهرستان عنوان کرد: حرفه خبرنگاری از جایگاه والایی برخوردار است و خبرنگاران در رسانه‌ها با کار شبانه روزی و انعکاس اخبار امید آفرین و عملکردها، ضمن تلاش برای توسعه کشور باید مطالبه‌گر باشند.

وی رضایت‌مندی مردم را وابسته به خدمات صحیح رسانه‌ها دانست و گفت: انتخابات پیش رو مهمترین رویداد ملی کشور و حتی جهانی پس از شهادت حضرت آیت الله رئیسی شهید جمهور و همراهان‌شان است که بستر مناسبی برای هشتم تیرماه برای حضور باشکوه و حماسی مردم پای صندوق رای آماده شده است.

به گفته رادمهر، رسانه‌ها با مدیریت فضای مجازی نقش مهمی در ارتقای سطح مشارکت و حضور مردم پای صندوق های رای را دارند.

سرپرست فرمانداری ویژه میناب با تاکید بر مطالبه‌گری صحیح خبرنگاران افزود: خبرنگاران باید به طور صحیح مطالبه‌گری کنند چرا که آن میزان که خبرنگار از مسائل و مشکلات جامعه اطلاع دارد دقیق‌تر و بیشتر از مسئولان است.

وی عنوان کرد: درب دفتر بنده به روی همه خبرنگاران باز است و همواره آماده دریافت نظرات، پیشنهادات، انتقادات، راهکارها و راهنمایی‌های اصحاب رسانه شهرستان هستیم تا بتوانیم با کیفیت و آگاهی بیشتری به ارائه خدمات و رفع مشکلات بپردازیم.

در این جلسه صمیمی اصحاب رسانه و خبرنگاران مسائل و مشکلات در حوزه های مختلف با ارائه نظرات و پیشنهادات خود ارائه کردند.

نظر شما