شناسهٔ خبر: 67048969 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

ازبک‌ها با 3 گل در مسیر تهران؛

ایران با یک تساوی صدرنشین می‌شود

شاگردان کاتانچ با پیروزی سه گله مقابل ترکمنستان آماده دیدار با تیم ملی ایران شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد تیم ملی فوتبال ازبکستان در پنج مسابقه از دور نخست مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 مشابه با شاگردان امیر قلعه‌نویی بوده و آنها در آستانه آخرین بازی برابر ایران، توانسته‌اند 13 امتیاز کسب کنند و امروز هم یک برد دیگر به دست بیاورند.

ملی پوشان ازبکستان عصر امروز در ورزشگاه ملی تاشکند به مصاف تیم یک امتیازی ترکمنستان رفتند و با درخشش جلال‌الدین ماشاریپوف که پاس گل اول را به زیبایی داد و نمایش موثر اوستون اورونوف که گل دوم را با یک همکاری تیمی و شوت دیدنی به ثمر رساند، به برتری 3 بر یک دست پیدا کند.

ازبکستان در روزی که ماشاریپوف را 76 دقیقه و اورونوف را 84 دقیقه در زمین داشت، توانست چهارمین بردش را در این رقابت‌ها به دست بیاورد تا روحیه خوبی برای دیدار برگشت مقابل تیم ملی ایران بگیرد.

شاگردان سرکو کاتانچ در حالی روز سه‌شنبه هفته آینده در آخرین مسابقه مرحله نخست مقدماتی جام جهانی در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم ملی ایران خواهند رفت که تفاضل گل کمتری نسبت به تیم قلعه‌نویی دارند و برای صدرنشینی در گروه E فقط باید به برتری برسند و در غیر اینصورت ایران با یک تساوی هم در رده اول می‌ماند.

نظر شما