شناسهٔ خبر: 67047479 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنو | لینک خبر

مهاجری: به استقلال و پرسپولیس هم حمله می‌کنیم

محمدرضا مهاجری سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم آباد در نشست خبری پس از بازی با آریو اسلامشهر با بیان اینکه برای صعود به لیگ برتر متحد بودیم‌، گفت: برای ادامه حضور در این لیگ باید زیرساخت‌های مناسب فراهم شود.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : 366964_318.jpg

در هفته سی و سوم لیگ دسته اول فوتبال ایران، خیبر خرم اباد با شکست دادن آریو اسلامشهر موفق شد، یک هفته پیش از پایان مسابقات، صعودش را به لیگ برتر مسجل سازد و در پایان این بازی، محمدرضا مهاجری سرمربی خیبر خرم آباد در نشست خبری حاضر شد و در گفتگو با اصحاب رسانه اظهار داشت: خدا را شکر زحمات مجموعه به بار رسید. سالی که شروعش با صحبت‌هایی که انجام داده بودیم، قرار بر تعهد بود و قرار بود کنار یکدیگر باشیم و محکم کار کنیم. خدا را شکر می‌کنم توانستیم در یک روز خوب، همه اقوام لر و زاگرس نشینان را شاد کردیم و اکثر مردم ایران به واسطه صعود مقتدرانه خیبر به لیگ برتر، شاد هستند.

او ادامه داد: برای صعود یک مجموعه تلاش می‌کند و از روزی که با آقای کمالوند و آقای خبیری استارت زدیم، افراد زیادی از جمله آقای ناصری امام جمعه محترم با جلساتی که پیش از تمرینات داشتند به ما کمک کردند. این بحث دلی من است و رسانه ملی هم کنار ما بود و در هفته‌هایی که نتیجه نگرفتیم، ما را مجاب کردند که بهتر بازی کنیم. این از روزهای خوب زندگی من است که توانستم یک مسئولیت بزرگ را با قهرمانی به سرانجام برسانم. حیف است اسم همکارانم را نیاورم، اما همه از رسانه، تدارکات، فنی و پزشکان و از همه مهمتر هواداران، باور داشتیم خیبر صعود می‌کند. نیاز به تجربه داشتیم و این هوادار روزهای سخت را تجربه کرد و خوب مدیریت کرد.

مهاجری همچنین تاکید کرد: ان‌شاءالله در ادامه راه قدم‌های محکم‌تری برداریم. این یک صعود مقتدرانه بود و با بیشترین امتیاز ممکن، با رکورد صددرصد پیروزی خانگی به لیگ صعود کردیم. ما با کمترین تساوی صعود کردیم چون بردن از نباختن برایمان مهمتر بود. غافلگیر شدیم ولی بردیم. امروز زحماتمان به بار نشست و هر کسی که در نیم فصل اول همراه بود و بعد جدا شد هم به ما کمک کردند و به همه تبریک می‌گویم.

سرمربی خیبر خرم آباد با اشاره به شرایط خیبر تصریح کرد: ما در سه هفته اول، 2 باخت آوردیم و این روزها سخت بود اما حمایتمان کردیم تا برگردیم. هر چند یک بازی دیگر داریم اما خدا را شکر با قدرت فصل را تمام کردیم و آریو اسلامشهر هم تیمی نبوده که بخواهد 4 گل بخورد. بازی باانگیزه‌ای داشتیم و با تب و تابی که داشتیم، بی‌نظیر بازی کردیم. نقطه تاریک گل خورده‌ ما بود ولی به هر حال با اقتدار بردیم و ان‌شاءالله بتوانیم ادامه دهیم.

وی افزود: در لیگ برتر شرایط سخت است اما می‌شود اینگونه نتیجه گرفت که لازمه‌اش زیرساخت و تجربه‌ است. با قدرت تیمی خواهیم بست که بتوانیم از اعتبار و افتخار لرتباران دفاع کنیم.

مهاجری در مقابل تعریف و تمجید اصحاب رسانه از عملکردش گفت: من وقتی ادعا می‌کنم ثابتش می‌کنم. من گفتم هجومی بازی می‌کنم و دیدید که در خانه حریف هم هجومی بازی کردم. فلسفه من این است. وقتی زور تیمم برسانم، حمله می‌کنم. من در لیگ برتر هم زمانی که با پرسپولیس و استقلال نمادهای قدرت فوتبال ایران بازی داشتم، تهاجمی بازی می‌کردم و نسبت به تیم‌های شهرستانی، بازی بهتری داشتم. این فلسفه زندگی من است و بازیکنی که با من کار می‌کند نیاز به شادابی دارد، نمی‌شود او را عقب زمین نگه دارم که فقط بکشد زیر توپ!

او اضافه کرد: بحث اول پیشرفت ساختار است. امروز هوادار ما پشت در ماند و این نشان می‌دهد، لرستان و خرم‌آباد که مرکز این استان است، شرایط میزبانی ندارد. می‌شد تغییر و تحول ورزشگاه سرعت بیشتری بگیرد که خوش‌بینانه باید بگویم، سخت است برسد و ما در لیگ مشکل می‌خوریم. تیم‌های خصوصی همیشه دنبال من بودند و تجربه کار با تیم‌های خصوصی را در پدیده، سیاه جامگان، تراکتور و نساجی داشتم، می‌دانم در شرایط سخت اقتصادی هزینه کردن سخت است. آقای عبدی برخی اوقات از خودش می‌زد تا هوادار دغدغه نداشته باشد. این شادی امروز به شهر تزریق شد و استاندار، فرماندار و شهردار سود می‌برند باید حمایت کنند. 20 هزار تماشاگر امروز عاشقانه تشویقمان کردند و خوشحال رفتند خانه و باید حفظشان بکنیم. حمایت از آقای عبدی باید از طریق مالی و معنوی صورت بگیرد چون رقابت سخت است. اگر از فردا شروع نکنیم، دیر است چون ما ساختار تماشاگرانمان مشکل دارد و رسانه توجه بیشتری دارد و همه چیز زیر ذره بین است. ما باید فرصت‌ها را از حریف بگیریم و این به واسطه اصلاح ساختارهاست.

مهاجری درباره نتایج گذشته خود گفت: این سومین صعود من بود و از اتفاقات خوب زندگی من است. من وقتی با سیاه جامگان قهرمان شدیم، روز ولادت جواد الائمه (علیه السلام) بود و تمام هواداران بعد از بازی، تا خود حرم، پیاده قدم زدند تا شکرگزاری کنند. امروز برای‌ ما همین حس را داشت و خدا را شکر این اتفاق افتاد.

 

لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما