شناسهٔ خبر: 67047247 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بولتن‌نیوز | لینک خبر

اعتراف سرکرده گروهک تروریستی کومله به دست داشتن در اغتشاشات؛

عبدالله مهتدی: بسیاری از اغتشاشاگران با کومله در ارتباط بودند/ کومله کمک کرد تا بسیاری از اغتشاشگران از کشور فرار کنند+ فیلم

بولتن نیوز

سرکرده گروهک تروریستی کومله در سمیناری که در کپنهاگ دانمارک برگزار شده بود به صراحت اذعان داشت که این گروهک به بسیاری از اغتشاشگران و معاندین داخل کشور کمک کرد تا از کشور فرار کرده و پناهندگی بگیرند.

صاحب‌خبر -

گروه بین الملل _ گروه دفاعی : اخیرا عبدالله مهتدی سرکرده گروهک تروریستی و تجزیه طلب کومله در سمینار داخلی این گروهک در دانمارک به مسائلی اشاره کرد که قابل تامل است.

به گزارش بولتن نیوز ، سرکرده گروهک تروریستی کومله در این سمینار اعلام کرد که کومله به بسیاری از فعالان مدنی، سیاسی، روزنامه نگاران و در دوران جنبش سبز و اغتشاشات، پول داد، کمک کرد از کشور خارج شوند و مشکلات اقامتی آنها در اروپا را حل کرد!

مهتدی همچنین به وجود اختلافات عمیق در بین اپوزیسیون برانداز نیز اشاره کرد و گفت؛

بسیاری از اپوزیسیون همچنان ضد ما هستند و ما را بعنوان تجزیه طلب معرفی کرده و علیه ما موضع گیری می کنند!

عبدالله مهتدی در پاسخ به انتقاداتی که از او شده بود که چرا با رضا ربع پهلوی، مذاکره کرده و با او وارد ائتلاف شد گفت؛ این که چیزی نیست، شما می گویید ما با پسر کسی ائتلاف کردیم که قاضی محمد را اعدام کرده بود و ضد کردها بود، اما ما و حزب دمکرات کردستان ایران با جمهوری اسلامی ایران هم مذاکره کرده ایم یعنی با قاتل مستقیم خودمان!

انتهای پیام/#

نظر شما