شناسهٔ خبر: 67047190 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

مدیر عامل جمعیت هلال احمر کردستان خبر داد:

برگزاري جلسه توجيهي آموزشي رابطين خبري هلال احمر کردستان

صاحب‌خبر -
برگزاري جلسه توجيهي آموزشي رابطين خبري هلال احمر کردستان
خبرگزاری آریا_ جلسه توجیهی آموزشی رابطین خبری هلال احمر در کردستان برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری آریا از کردستان؛پیام جلالی با اشاره فعالیت هلال احمر اظهار داشت:جمعیت هلال احمر براساس فعالیت داوطلبی بوده و تاکنون با همراهی دلسوزانه داوطلبان توانسته است در برنامه ها و حوادث موفقیت های زیادی کسب نماید.
وی افزود:اعضای داوطلب، بازوی توانمند و بازوی عملکرد هلال احمر هستند که در همه جا خوش درخشیدند.
دکتر جلالی در ادامه بیان داشت: در تمامی حوادث، بحران و برنامه ها، هلال احمر پای کار بوده و همزمان خبرنگاران نقش مهمی در نشر اطلاعات و اخبار را داشته اند.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر کردستان در ادامه اظهار داشت: هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی ارتقاء سطح آشنایی اعضا با موضوع خبرنگاری و خبرنویسی بود که مواردی همچون عناصر خبرنویسی، نحوه انتخاب تیتر، لید خبر، متن خبر، چگونگی افزایش ارزش خبر، سبک‌های خبرنویسی و دیگر موضوعات اصول خبرنویسی توسط استاد دوره ارائه گردید.
وی اضافه کرد:رسانه‌ها به عنوان مولفه‌ای اثرگذار نقش غیرقابل انکاری در توسعه و پیشرفت یک جامعه دارند که می‌توانند با مطالبه گری در راستای ارتقای حوزه‌های مختلف یاری‌رسان مجموعه‌ها نیز باشند و همچنین خبرنگاران نقش اساسی و مهمی در جامعه دارند که رویدادها را دقیق و صادقانه انعکاس می‌دهند و به عنوان راویان حق و آگاهی‌بخشی شناخته می‌شوند.
شایان ذکر است در ادامه با اهدای لوح تقدیر از زحمات دلسوزانه رابطین فعال جمعیت هلال احمر کردستان تقدیر شد.

نظر شما