شناسهٔ خبر: 67046463 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه شرق | لینک خبر

ماجرای پویش عجیب «عهد با ابراهیم» اداره ارشاد چیست؟

در پویش «عهد با ابراهیم»، مردم با مراجعه به ایستگاه‌های تعیین‌شده و زدن انگشت خود بر تصویر دست ابراهیم رئیسی، با آرمان رئیس‌جمهور عهد می‌بندند.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه شرق، را‌ه‌اندازی پویش «عهد با ابراهیم» توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، خبرساز شده است. مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر از برگزاری پویش «عهد با ابراهیم» خبر داده و اعلام کرده است: «مردم با مراجعه به ایستگاه‌های تعیین‌شده و زدن انگشت خود بر تصویر دست «ابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهور، با آرمان رئیس‌جمهور عهد می‌بندند؛ این حرکت، موجب غیرت مردم شده و در راستای حضور حداکثری مردم پای صندوق رای تاثیرگذار خواهد بود.»

عبدالرحیم افروغ، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر اظهار داشت: در ادامه این پویش، مردم با مراجعه به ایستگاه‌های تعیین‌شده و زدن انگشت خود بر تصویر دست «ابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهور، با آرمان رئیس‌جمهور عهد می‌بندند؛ این حرکت، موجب غیرت مردم شده و در راستای حضور حداکثری مردم پای صندوق رای تاثیرگذار خواهد بود.

به گزارش حوزه، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر در نشست شورای اطلاع‌رسانی استان بوشهر، از برگزاری پویش «عهد با ابراهیم» خبر داد و اظهار داشت: در این پویش، تمثال ابراهیم رئیسی که دستشان بالاست را چاپ کرده و در قالب ۱۰ گروه سه‌نفره مستقر در ایستگاه‌های ثابت یا سیار، در مراکز پرتردد و محافل مختلف شهر، پویش «عهد با ابراهیم» را به مدت دو هفته عملیاتی می‌کنیم.

او افزود: در ادامه این پویش، مردم با مراجعه به ایستگاه‌های تعیین‌شده و زدن انگشت خود بر تصویر دست رئیس‌جمهور با آرمان رئیس‌جمهور عهد می‌بندند؛ این حرکت موجب غیرت مردم می‌شود و در راستای حضور حداکثری مردم پای صندوق رای تاثیرگذار خواهد بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر ابراز کرد: فضای امید و با نشاطی که از مسیر خدمات دولت سیزدهم اتفاق افتاده و اثرگذار بوده، می‌بایست تداوم پیدا کند و دستاورد‌های دولت به خوبی برای مردم تبیین شود.

افروغ برگزاری نشست با اهالی رسانه با هدف تبیین دستاورد‌های دولت سیزدهم و همچنین تشریح سیاست‌ها و فرآیند انتخابات را یکی از ضرورت‌های دوره فعلی دانست.

اکبر پورات، معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر نیز در این جلسه اظهار کرد: ابراهیم رئیسی مانند شهید رجایی مردمی و مثل سردار سلیمانی، جهادی بود؛ او مظلوم واقع شد که امیدواریم راه او ادامه پیدا کند. از همه ظرفیت‌های استان جهت حضور حداکثری مردم در انتخابات استفاده می‌شود.

منبع: خبرگزاری حوزه

نظر شما