شناسهٔ خبر: 67044090 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فرارو | لینک خبر

رویارویی رونالدو و مودریچ منتفی شد

با تایید مربی پرتغال، کریستیانو رونالدو فردا برابر کرواسی به میدان نخواهد رفت.

صاحب‌خبر -

کریستیانو رونالدو و روبن نوس، دو ملی پوش پرتغالی، که در لیگ عربستان بازی می کنند و رقابت خود را در فینال جام حذفی در 11 خرداد به پایان رساندند، تا بعد از ظهر جمعه به کمپ تمرینی پرتغال در لیسبون نخواهند رسید. 

هیچ یک از آنها مقابل فنلاند بازی نکردند و روز شنبه مقابل کرواسی در دومین بازی دوستانه خود قبل از جام ملت‌های اروپا هم شرکت نخواهند کرد.

روبن نِوِس و کریستیانو رونالدو از فردا تمریناتشان برای یورو 2024 را شروع خواهند کرد اما دیگر بازیکنان هفت روز فرصت داشته اند تا با شرایط تیم ملی سازگار شوند و برای جام ملت های اروپا به فرم مدنظر برسند. 

روبرتو مارتینز، سرمربی پرتغال، امروز در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: «برنامه برای رونالدو و نوس رسیدن به آمادگی برای بازی با ایرلند (5 روز بعد) است و برابر کرواسی به میدان نخواهند رفت.»

به این ترتیب فردا شاهد رویارویی کریستیانو و لوکا مودریچ، دو فوتبالیستی که چندین فصل در رئال مادرید هم تیمی بودند، نخواهیم بود.  

پرتغال اولین بازی خود را در یورو 12 روز بعد برابر جکهوری چک انجام خواهد داد. در گروه آنها، ترکیه و گرجستان نیز حضور دارند.

پرتغال و کرواسی تاکنون 7 بار به مصاف هم رفته اند. پرتغال 6 تا از این دوئل ها را برده و بازی دیگر با تساوی به پایان رسیده است.

نظر شما