شناسهٔ خبر: 67043975 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

پرسپولیس عامل جریمه 2 میلیاردی دستیار نکونام

با حکمی کمیته انضباطی، حمیدرضا رجبی به پرداخت دو میلیارد تومان محکوم شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، پس از آنکه چند روز قبل جواد نکونام با جریمه سنگین پنج میلیارد تومانی مواجه شد، حالا کمیته انضباطی حکم جدیدی را درخصوص دیگر مربی استقلال صادر کرده که طی آن، حمیدرضا رجبی با جریمه 2 میلیارد تومانی روبرو شده است.

در نشست خبری پیش از دیدار استقلال و فولاد بود که رجبی اظهاراتی را علیه پرسپولیس بیان کرد. او گفت: من فکر می‌کنم که امسال تیم رقیب ۱۴ امتیاز را از داوری سود برده است. آنها می‌آیند و خیلی راحت در مورد تیم ما صحبت می‌کنند که داور این کار را کرده و چرا بازیکن استقلال را محروم نکردند! در حالی که من فکر می‌کنم اتفاق مشابه در اراک رخ داد و هوادار تیم آلومینیوم را جلوی اتوبوس زدند و هیچ محرومیتی (برای محمد حسین کنعانی زادگان) در نظر گرفته نشد. نمونه‌های دیگری نیز وجود دارد.

رجبی در ادامه درخصوص بحث میزبانی پرسپولیس از پیکان در قزوین و اشتباهات داوری به سود این تیم و محروم نشدن بازیکنان سرخ پوشان مانند سروش رفیعی نیز جملاتی را بیان کرده بود که حالا برای مربی استقلال با صورت حساب دو میلیاردی همراه شده است.

البته در حکمی که کمیته انضباطی صادر کرده، به صحبت‌های رجبی پس از بازی با فولاد اشاره شده اما مربی آبی‌ها این صحبت‌ها را در نشست خبری قبل از آن دیدار بیان کرد.

در حکم صادره از سوی کمیته انضباطی آمده است:

درباره شکایت باشگاه پرسپولیس علیه حمیدرضا رجبی، مربی تیم استقلال مبنی بر تخلف ماده 71 مقررات انضباطی از طریق مصاحبه پس از بازی دو تیم فولاد خوزستان و استقلال تهران، با توجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده و با عنایت به مفاد مطالب منتشره و بیان مطالب غیرفنی علیه باشگاهی شاکی و ارکان فدراسیون از سوی مشارالیه، تخلف انتسابی محرز و مسلم تشخیص و مستند به ماده 71 مقررات انضباطی و بند 1 از جزء سوم دستورالعمل هیات رئیسه فدراسیون ناظر بر مصاحبه‌های سرمربی و کادر فنی باشگاه‌ها، به پرداخت مبلغ 2 میلیارد تومان جریمه نقدی محکوم می‌شود. رای صادره ظرف مدت هفت روز قابل تجدیدنظرخواهی نزد کمیته استیناف است.

نظر شما