شناسهٔ خبر: 67043431 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

تمجید لوکاکو از سطح لیگ عربستان

مهاجم پیشین تیم‌های منچستریونایتد و اینتر از سطح لیگ حرفه‌ای عربستان تمجید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روملو لوکاکو که در دو فصل اخیر به ترتیب به طور قرضی برای اینتر و رُم بازی کرده و حالا باید به چلسی بازگردد، درباره شایعات مطرح شده درباره علاقه باشگاه‌های عربستانی به جذب او گفت: سطح لیگ عربستان در حال افزایش است و به سطحی بسیار بالاتر از آن چیزی که بسیاری از مردم فکرش را می‌کنند، افزایش خواهد یافت. فوتبالیست‌های بیشتری تمایل دارند در آنجا بازی کنند. زیرساخت‌های فوتبال عربستان هنوز نیاز به بهبود دارند، اما همه باشگاه‌های بزرگ اروپایی می‌دانند که لیگ عربستان در حال نزدیک شدن به آنهاست! شما این را در بوکس، گلف، فرمول یک و غیره می‌بینید.

این مهاجم بلژیکی که دو فصل دیگر تحت‌ قرارداد چلسی است، درباره آینده حرفه‌ای‌اش اظهار داشت: اوضاع را تحت‌ کنترل دارم. قرار است تصمیمی بگیرم و وقتی آن را توضیح دادم، همه با من موافق خواهند بود. هر بار که تصمیم گرفتم جایی بمانم یا بروم. معلوم شد که انتخاب درستی بوده است.

الهلال تابستان گذشته پیشنهادی 45 میلیون یورویی به لوکاکوی 31 ساله ارائه داده بود، اما او می‌خواست در ایتالیا بماند و در نهایت به طور قرضی به رُم پیوست و در 47 بازی از رقابت‌های مختلف 21 گل برای این تیم به ثمر رساند. گفته می‌شود  عربستان همچنان یکی از گزینه‌های این مهاجم بلژیکی در تابستان امسال است، این در حالی است که دو باشگاه میلان و ناپولی هم نسبت به جذب او علاقه‌مند هستند.

انتهای پیام/

نظر شما