شناسهٔ خبر: 67039603 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: پارس نیوز | لینک خبر

پشت پرده‌‌ی کثیف تبلیغات درآمد های نجومی از اینترنت و فضای مجازی چیست؟

بررسی و آگاه‌سازی روش های کلاهبرداری در فضای مجازی + معرفی و آموزش رایگان چند ایده کاربردی و عملی برای کسب درآمد از اینترنت

صاحب‌خبر -

این جمله را چند بار شنیده اید؟: با همین گوشی که دستته به راحتی تا ماهی ۲۰ میلیون درآمد داشته باش!!!!!

حتما شما هم تاکنون تبلیغات های مختلفی را در فضای مجازی دیده اید که شما را به داشتن درآمد های چند ده میلیونی دعوت می کنند. بدون نیاز به زمان زیاد و مهارت خاصی. 

چه رازی پشت پرده‌ی این تبلیغات کلان است؟

چه کسانی از این مساله سود میبرند؟

چگونه با این شیوه از شما کلاهبرداری می کنند؟ 

در این مقاله حاصل تجربه و مطالعات یک تیم متخصص در این حوزه را با شما در میان خواهیم گذاشت. پس باما همراه باشید تا پاسخ این سوالات و چندین سوال دیگر را با برملا کردن پشت پرده کثیف این صنعت برایتان آشکار کنیم.

پیش از اینکه به سراغ افشای اسرار پشت پرده اساتید و پیج های اینستاگرامی برویم، لازم است تا با روش های کسب درآمد از اینترنت مختلف آشنا شوید. این موضوع به شما کمک می کند تا یک آگاهی کامل و جامع بدست آورید تا بتوانید شیادان را در این حوزه راحت تر شناسایی کنید. 

رایج ترین و شناخته شده ترین روش کسب درآمد از اینترنت، فروش اینترنتی محصول است. این کار عمدتا از طریق سایت یا پیج انجام می شود و اگرچه کاری سخت و دشوار است اما می تواند یک درآمد مطمئن و با ثبات را برای شما به همراه داشته باشد. البته اگر کمی خلاق و سخت کوش باشید، درآمد های بالای ۱۰۰ میلیون از این روش غیرممکن نیست.

اگر شما در یک زمینه دارای مهارت خوبی هستید، می توانید از طریق ارائه خدمات در آن حوزه به دیگران درآمد کسب کنید. مثلا تصور کنید شما در زمینه عکاسی، ساخت انیمیشن ، طراحی یا ساخت موشن گرافیک خبره هستید، می توانید اشخاصی را که به این خدمات نیاز دارند پیدا کرده و در ازای ارائه این خدمات درآمد کسب کنید.

بهترین راه برای پیدا کردن مشتری هم داشتن یک سایت و پیج اینستاگرامی است. البته می توانید از پلتفرم های فریلنسری نیز استفاده کنید.

حوزه آموزش یکی از مدل های درآمدی بسیار جذاب است. درآمد از طریق فروش دوره های آموزشی یک درآمد غیر خطی است که همین مسئله سبب می شود بتوانید با وقت گذاری بسیار کم، درآمد های هنگفت داشته باشید. تنها مساله در این مدل درآمدی، مارکتینگ و تبلیغات خوب است. 

فعالیت در اینستاگرام و بلاگری هم یکی از روش های بسیار رایج برای درآمدزایی است که البته ممکن است باب میل خیلی ها نباشد. همچنین درآمد از یوتیوب هم گزینه ایده آل دیگریست که می تواند عدد های درآمدی جذابی را برای شما خلق کند.

برخلاف تصور بسیاری، داشتن درآمد از ارزهای دیجیتال الزاما نیازمند سرمایه اولیه نیست. شما می توانید از راه هایی مانند ایردراپ ها، از این فضا درآمد داشته باشید. مثال معروف این مدل نات کوین است که به تازگی سر و صدای زیادی کرده است.

البته این درآمد مانند روش های قبلی درآمد قابل توجهی ندارد و نمی توانید به عنوان یک منبع درآمد پایدار روی آن حساب کنید.

این دسته بندی یک دسته بندی جامع و کلی است که بسیاری از روش ها مانند دراپ شیپینگ، فروش محصولات دیجیتال و… نیز در یکی از همین دسته ها جای میگیرد.

کلاهبرداری در اینستاگرام

در اینجا شما را با رایج ترین روش های کلاهبرداری در فضای مجازی آشنا می کنیم. اگرچه متاسفانه کلاهبرداران هرروز روش های جدیدی را برای کلاهبرداری پیدا میکنند اما با این حال در این مطلب تمامی روش های کلاهبرداری در اینترنت را در هنگام نگارش این مقاله برایتان گردآوری کرده ایم.

متاسفانه شیادان و افراد سودجو همیشه با هدف قراردادن قشر ضعیف و کم‌آگاه سعی در سوءاستفاده و کلاهبرداری از این قشر دارند. پشت پرده آگهی های استخدام تایپیست و ادمین در دیوار و شیپور چیست؟

قربانیان این کلاهبرداران افراد کم سن و سال یا زنان خانه دار هستند که به دنبال یک منبع درآمد کوچکی هستند. شیوه کار آنان بدین شکل است که در اینترنت، دیوار، شیپور و … آگهی هایی با عناوین استخدام تایپیست، استخدام ادمین، کار در منزل و… منتشر می کنند. سپس به افرادی که آگهی را مشاهده می کنند و تماس میگیرند اعلام می کنند که برای استخدام ابتدا باید تست بدهند. و برای این تست هزینه ای حدود ۱۰۰ هزارتومن دریافت می کنند. پس از آن شما را عضو یک کانال می کنند و اعلام می کنند که روزانه چند فایل برای تایپ داخل کانال قرار میگیرد که در مدت مثلا نیم ساعت باید تایپ، تصحیح و ارسال شوند.

اما کلاهبرداری کجاست؟ 

برای هر فایل از شما مجدد یک هزینه حدود ۵۰ هزار تومانی دریافت می کنند اما شرایط به نحویست که عملا تایپ و ارسال فایل در زمان تعیین شده غیرممکن است. قربانی نیز معمولا بعد از چند بار واریز هزینه و دریافت فایل به امید اینکه بتواند پاداش چند صد هزارتومانی تایپ را دریافت کند ناامید شده و این کار را رها میکند. 

حال تصور کنید روزانه چند هزار نفر، هرکدام چند صد هزار تومان را در کام این کلاهبرداران می ریزند و در نهایت نیز به دلیل اینکه روش کلاهبرداری به ظاهر قانونیست و عدد آن قابل توجه نیست، اقدام قانونی ای صورت نمی گیرد.

دریافت سود های غیرمتعارف و تضمینی همیشه سوژه داغ و تازه‌ی کلاهبرداری های آنلاین بوده و هست و خواهد بود. کلاهبردارانی که با تحریک طمع مخاطب آن ها را در دام خود می اندازند. رایج ترین شیوه این کلاهبرداری، کلاهبرداری پانزی است که حتما توصیه می کنم بیشتر در مورد آن مطالعه نمایید. این مدل کلاهبرداری ممکن است از طریق یک وبسایت بی‌نام و نشان یا از طریق شرکت هایی در داخل کشور با زرق و برق بسیار و دفتر های لوکس و مجلل اتفاق بیوفتد. از جدیدترین نمونه و مثال کلاهبرداری های این سبکی،‌ می توان به کوروش کمپانی اشاره کرد. 

توجه داشته باشید که هیچ یک از مجوزات یا تاییدیه ها ضمانتی برای سرمایه شما نخواهد بود. ممکن است یک سایتی دارای ای‌نماد یا مجوزات مختلفی باشد و حتی افراد معروف هم درآنجا رفت و آمد داشته باشند و حتی شما هم استعلاماتی را از مراجعه ذی‌ربط مانند پلیس فتا و ... گرفته باشید و هیچ مشکلی وجود نداشته باشد. اما فراموش نکنید که هیچ کدام برای شما پول نمی شود.

سایت های کلاهبرداری آنلاین

رویا فروشی به خصوص به قشر جوان راه حلیست که اگرچه برای شما نون و آب نمی شود اما برای دوره فروش های مجازی سود های چند صد میلیاردی به همراه دارد. اخیرا یکی از مشهور ترین دوره فروش ها و مدرسین موفقیت در یک لایو اینستاگرامی اعلام کرد در سال ۹۶ با فروش پکیج های ۱ میلیون تومانی ماهانه ۴۰۰ هزار دلار معادل ۲۴ میلیارد تومن امروز درآمد داشته است. وی همچنین در همین لایو، افرادی که پکیج های او را خریداری کردند ، گاو خطاب کرد.

به همین دلیل همیشه از شما درخواست می کنیم پیش از تهیه یک دوره آموزشی، در مورد مدرس و سرفصل های دوره به خوبی تحقیق کنید.

اگرچه صحبت در مورد ارزهای دیجیتال موضوع امروز این مطلب نیست، اما بد نیست گریزی به پرتکرارترین روش های کلاهبرداری در ارز دیجیتال نیز داشته باشیم:

دسته زیادی از افراد معروف و مدرسین قلابی این حوزه با تبلیغات سنگین، مخاطبین و فالوور های بسیاری برای خود در اینستاگرام پیدا میکنند. سپس اعلام می کنند در ازای دریافت هزینه ماهیانه شما را عضو یک کانال می کنند که در آن فرصت های معاملاتی خود را به اشتراک می گذارند تا شما هم از آن ها سود کنید.

اما حقیقت چیست؟ ۹۹درصد این کانال ها سودده نیستند و بعد از مدتی سرمایه شما را از بین خواهند برد. این افراد در تبلیغات خود صرفا بخش کوچکی از معاملات که سودده بوده اند را به شما نمایش می دهند و در رابطه با بخش عظیمی از ان ها که ضررده بوده صحبت نمی کنند.

آموزش های مرتبط با بازارهای مالی بسیار مهم و حساس هستند زیرا مستقیما با سرمایه شما سر و کار دارند. برای همین یک آموزش غلط که به شما توهم دانایی و شهامت کاذب بدهد باعث ضرر های سنگینی خواهد شد.

این یک روش نسبتا جدید و هوشمندانه است که متاسفانه قربانیان بسیاری می گیرد.

در این روش کلاهبردار اقدام به همکاری و بستن قرارداد با یک سایت، صرافی یا بروکر فارکس می کند. در این قرارداد توافق می شود که از طریق شخص مدرس یا بلاگر، افراد به این صرافی معرفی شوند و در ازای آن درصدی از سرمایه ها به کلاهبردار پرداخت شود. تا اینجا همه چیز خوب بنظر میرسد. اما ایراد کار کجاست؟؟

بند دیگری که در این توافق وجود دارد این است که کلاهبردار بخش قابل توجهی از سرمایه افراد معرفی شده را درصورتی دریافت می کند که این افراد سرمایه خود را از دست داده باشند. یعنی چی؟ خوب دقت کنید:

کلاهبردار معمولا به یک مناسبتی، و با شوآف و تبلیغات بسیار، منت سر مخاطب هایش گذاشته و اعلام می کند در صورتی که با لینک معرفی او در فلان صرافی حساب باز کنید به شما عضویت رایگان در کانال سیگنالش یا کپی ترید اکانتش را هدیه میدهد. حالا شما خوشحال از اینکه یک فرصت استثنایی نصیبتان شده، مثلا ۱۰۰۰ دلار وارد صرافی می کنید. اما بعد از ۲،۳ معامله اول به یکباره با پیشنهاد غلط و اشتباه کلاهبردار، سرمایه خود را از دست می دهید. شخص معرف شما مدعی می شود که یک اشتباه به وجود آمده و یک ضرر کاملا طبیعیست. اما در اصل او سرمایه شما را سوزانده تا بتواند درصد خود را از صرافی بگیرد.

مطالعات تیم ما نشان می دهد آخرین مورد این اتفاق که توسط دختر تریدر ایران (م.ح) رخ داد، سرمایه بیش از ۳ هزار نفر را به ارزش تقریبی ۴میلیون دلار معادل ۲۴۰ میلیارد تومان را از بین برد که نیمی از این عدد سهم مدرس (یا معرف) نام برده است.

کلاهبرداری در فضای مجازی

۴ - معرفی شت کوین (پامپ و دامپ)

هر شخص اگر توان عقب رفتن در زمان یا پیشگویی از آینده را داشت قطعا یک شبه ثروتمند میشد. کافیست شما بدانید که یک دارایی قرار است فردا گران شود. تمام پول خود را تبدیل به آن دارایی خواهید کرد. اما همه ما میدانیم که بازگشت در زمان یا پیشگویی ممکن نیست. اما اگر شرایطی خاص برای افرادی خاص باشد که بتوانند آینده را مطابق میل خود بسازند چه؟

بگذارید واضح بگویم:

تمام قیمت های بازار های جهان از جمله بازار کریپتو، بر پایه‌ی یک اصل ساده به نام عرضه و تقاضاست. اگر برای یک دارایی تقاضای زیادی به وجود بیاید بدون آن که عرضه آن بالا رود، قیمت آن دارایی زیاد خواهد شد که به آن پامپ قیمتی گویند. از طرفی اگر به یکباره مقدار زیادی از یک دارایی برای فروش وارد بازار شود و تقاضایی متناسب با آن شکل نگیرد، قیمت آن شکسته خواهد شد که به آن دامپ قیمت گویند. حالا چطور از این موضوع می شود کلاهبرداری کرد؟ 

شخص کلاهبردار از طریق کانال های VIP خود که یکبار مجزا برای آن ها از شما هزینه دریافت کرده، اعلام می کند که در فلان تاریخ یک ارز (توکن) معرفی خواهد کرد که چندین هزار درصد رشد می کند.

خود کلاهبردار پیش از اعلام مقدار بسیار زیادی از این توکن بی ارزش را خریداری می کند و سپس هنگامی که ارز را معرفی می کند، خود شروع به فروش آن با قیمت های بالا می کند. در واقع در یک کفه‌ی ترازوی عرضه و تقاضا سرمایه مردم است که در حال خرید و ایجاد تقاضاست، و در کفه دیگر کلاهبردار که در حال عرضه و فروش است. مجدد با هم مرور می کنیم:

کلاهبردار از شما پول میگیرد که به شما یک ارزدیجیتال با سود چند برابری معرفی کند. سپس در یک لحظه به هزاران نفر معرفی می کند. پس از آن که قیمت حسابی بالا رفت خودش شروع به فروش سنگین ارزهایی می کند که از قبل خریداری کرده. به همین راحتی در چند دقیقه سرمایه کلاهبردار چند برابر و سرمایه شما نابود خواهد شد.

این روش ها صرفا مثال هایی از روش های بیشمار کلاهبرداری ای است که روزانه هزاران نفر را در دام خود می اندازد. برای اینکه بتوانید خود را از این حوادث و تله هایی که برای سرمایه‌تان پهن شده حفظ کنید، کافیست چند سوال از خودتان بپرسید. آیا پول درآوردن به این سادگیست؟ آیا این راه تا به حال به ذهن کس دیگری نرسیده؟ چرا یک غریبه باید به شما سود برساند و آیا این حجم سود منطقیست؟ آیا کسی که می تواند در بازار سود خوبی کسب کند، به دنبال چند میلیون هزینه کانال سیگنال و دوره آموزشی و … است؟؟ فکر کردن منطقی به پاسخ این سوالات ۹۰ درصد می تواند جلوی از دست رفتن سرمایه شما را بگیرد.

حال که صحبت از رویا فروشی و کلاهبرداری شد، لازم است تا در مورد یک اصطلاح و باور غلط مصطلح در جامعه صحبت کنیم. درآمد دلاری

درآمد دلاری واژه آشناییست که این روز ها حتما آن را بارها و بارها در فضای مجازی شنیده اید. اما حقیقت چیست؟ 

واقعیت این است که روش های درآمد دلاری عمدتا یا در ایردراپ و ارزدیجیتال، یا در فریلنسری در سایت های خارجی مانند upwork و … خلاصه می شود. اما آیا همه چیز به همین راحتی ای است که نشان می دهند؟؟

خیر. بسیاری از هندی ها و چینی ها نیز مانند ما در این بازار فعالیت دارند و با قیمت بسیار بسیار ارزان در حال گرفتن پروژه هستند. مثلا اگر برای طراحی سایت شما عدد ۲۰ میلیون تومان در ایران دریافت می کنید، یک هندی برای این کار در سایت های خارجی عددی حدود ۲۰۰ دلار پیشنهاد می دهد. برای همین رقابت قیمتی عملا غیرممکن خواهد بود.

مضاف بر اینکه به دلیل تحریم ها مشکلات مختلفی برای ایرانی ها وجود دارد که باید از پس آن ها نیز بر بیایید. 

البته ما نمیگوییم اینکار غیرممکن است، بلکه صحبت ما این است که برای اینکه بتوانید درآمد دلاری پایدار و مناسب داشته باشید، باید حتما روی مهارت ها و تخصص خودتان کار کنید. هر ادعایی مبنی بر کسب درآمد دلاری بدون مهارت و تخصص، کلاهبرداری است. بسیاری از تبلیغ کنندگان و رویا فروشان در این حوزه درآمدهای میلیاردی ای را صرفا از طریق فروش پکیج دارند و خودشان حتی یک سنت نیز درآمد دلاری ندارند.

کسب درآمد دلاری آنلاین

پس از اینکه صحبت از انواع روش ها و مدل های مختلف به پایان رسید وقت آن است که به صورت عملی بررسی کنیم کدام یک از روش های گفته شده برای پول درآوردن از فضای مجازی، بهتر است. اصل مهم در این بررسی منطقی و عملی بودن رسیدن به درآمد است و نه پیشنهادات دور از عقل و منطق.

به دنبال خلق ارزش باشید، یک ایده خوب پیدا کنید و با تلاش و پشتکار آن را به نتیجه برسانید. چگونگی راه‌اندازی یک کسب و کار موضوع صحبت این مقاله نیست. برای این کار شما نیاز به دانش بالا و مشاوره متخصصین حوزه کسب و کار دارید. پیشنهاد من به شما استفاده از خدمات مشاوره رایگان استودیو تبلیغاتی لنزآپ است. کافیست به لینک درج شده مراجعه کرده و یا در گوگل اسم لنزآپ را جستجو به سایت آن ها مراجعه نمایید.

راه اندازی یک فروشگاه آنلاین نیز چالش ها و مشکلات خاص خود را دارد. از سختی ها و مشکلات تولید محتوا و تبلیغات گرفته تا تامین محصول و… . پیشنهاد ما این است که از تمامی ظرفیت های موجود (سایت، اینستاگرام، تلگرام، باسلام و…) تا جای ممکن استفاده کنید تا سریع تر رشد کنید. اگر به دنبال آموزش ها و راهنما های کاربردی در این خصوص هستید، می توانید به قسمت راهنما و راهکارهای کسب و کار ها در وبلاگ استودیو لنزآپ مراجعه و یا آموزش «چگونه محصولاتمان را اینترنتی بفروشیم؟» را مطالعه نمایید.

فریلنسری شغلیست که به شما آزادی های ویژه ای در زمان و محل کار میدهد اما از طرفی نیز استرس ها و مشکلات خاص خود را دارد. شما به عنوان یک فریلنسر تازه کار مدام دغدغه و استرس دریافت پروژه های جدید را خواهید داشت تا زمانی که برند شخصیتان به خوبی رشد کند و در حرفه خود شناخته شوید. برای فریلنسری در داخل کشور بهترین سایت ها پونیشا و کارلنسر هستند که با ساخت پروفایل و بارگذاری نمونه کار ها می توانید مشتری پیدا کنید.

گوگل ادسنس (Adsense) یا تبلیغات کلیکی گوگل یکی از راه های کسب درآمد دلاری و منطقی از گوگل است. اما دشواری این حوزه این است که شما باید یک وبسایت به زبان انگلیسی طراحی و در یک موضوع خاص در آن محتوای متنی تولید کنید. سپس با سئوی سایت  افزایش کلیک سایت، از گوگل تبلیغات دریافت می کنید و به ازای هر بازدید مبلغی را گوگل به شما پرداخت می کند.

کسب درآمد از اینترنت

بلاگری و کسب درآمد از یوتیوب رو هم که همتون حتما میدونید. اگر علاقه و استعداد جلوی دوربین اومدن رو دارید می تونید به بلاگری هم فکر کنید. یا اگر دانش و تخصص خاصی دارید، به اشتراک گذاری اون توی یوتیوب میتونه درامد خوبی رو براتون به ارمغان بیاره. فقط لازمش اینه که اصول و قوانین یوتیوب رو رعایت کنید و ویدیو های با کیفیت ضبط کنید.

روش های بسیار مختلفی هستند که اگر یه سرچ در مورد کسب درآمد از اینترنت بزنید ، حتما اسمشون رو می شنوید. اما هدف و رسالت ما معرفی روش های امتحان شده و درست بود. تا بدون نیاز به رویافروشی و تبلیغات زرد شما رو در رسیدن به درآمد از اینترنت و فضا مجازی یاری دهیم. برخی دیگر از روش هایی که می توانید به آن ها فکر کنید عبارتند از:

آمازون - دراپ شیپینگ - ان اف تی - ترید و...

البته توجه کنید که هر کدام از این ایده ها چالش ها و مشکلات خاص خود را نیز دارند. 

کسب درآمد از فضای مجازی

به طور کل می توان گفت ۲ راه برای راه اندازی و داشتن بیزینس اینترنتی وجود دارد که با هم بررسی می کنیم:

یکی از راه های مطمئن و عالی برای راه اندازی یک بیزینس اینترنتی،‌ ارتقا کسب و کار سنتی و اینترنتی کردن آن است. بسیاری از شما ممکن است یک شغل و حرفه خانوادگی داشته باشید که سال ها آن را به صورت سنتی اداره کرده باشید. اما در عصر دیجیتال نیازمند اعمال تغییراتی در کار خود هستید. پس چه چیزی بهتر از اینکه شغلی که در آن تجربه و تخصص دارید را به بستر اینترنت بیاورید و آن را توسعه دهید. 

البته این کار بسیار سخت و دشوار است و نیازمند بررسی های دقیق، بازارسنجی و آنالیز حرفه ای کسب و کار است. برای همین پیشنهاد ما این است که از متخصصین برندینگ و مارکتینگ لنزآپ در این زمینه مشاوره دریافت کنید.

پیش از اینکه در رابطه با راه‌اندازی یک استارتاپ تصمیم‌گیری کنید، بهتر است بدانید آمار ها نشان می دهد بیش از ۹۰ درصد استارتاپ ها در کشور، در ۶ ماه اول کار شکست می خورند. پس فریب مشوق های زرد کارآفرینی را نخورید و بدانید که تبدیل شدن به یک کارآفرین موفق و راه‌اندازی استارتاپ کاری بسیار پیچیده و طاقت فرساست.

تا به اینجا عمده روی صحبت ما با اشخاصی بود که کسب و کاری نداشتند و یا قصد راه اندازی آن را داشتند. اما در این قسمت روی صحبت ما با صاحبین کسب و کاریست که قصد توسعه و رشد بیزینس خود را دارند. به طور کلی چند روش رایج برای رشد کسب و کار وجود دارد:

همانطور که بالاتر اشاره کردیم این یک راهکار و روش مطمئن برای کسب و کار های سنتی و قدیمی است. فرقی نمی کند یک خرده فروش محلی باشید یا یک عمده فروش بازار، اینترنت و عصر دیجیتال به نحوی می تواند در کار شما تغییر و رشد ایجاد کند. پس سعی کنید از پیشتازان حوزه خود باشید.

گام اول در این مسیر نیز راه‌اندازی یک سایت و معرفی برند و کسب و کارتان است. وبسایت به شما اجازه می دهد که در هر زمان و مکانی کسب و کار خودتان را معرفی کنید. از نمایشگاه های بین‌المللی گرفته تا جلسات فروش محصول؛ یک وبسایت همیشه عصای دست شماست. برای دریافت مشاوره رایگان در خصوص طراحی وبسایت و خدمات مرتبط کافیست همین حالا با استودیو تبلیغاتی لنزآپ تماس گرفته و وقت مشاوره رایگان دریافت نمایید.

تبلیغات کاتالیزور کسب و کار شماست. تبلیغات مهره مفقوده‌ایست که می تواند کسب و کار شما را متحول کند. بسیاری از برند های بزرگی که امروزه هر کدام در حوزه خود به یک وزنه سنگین تبدیل شده‌اند، مسیر موفقیتشان از یک تیزر تبلیغاتی موفق شروع شده. به عنوان مثال برند گلرنگ را که امروز تبدیل به هلدینگ عظیم گلرنگ شده، همه ما با تیزر های تبلیغاتی اش با شعار گل گل گل گل از همه رنگ …. می شناسیم. جالب است بدانید بررسی های مارکتینگی نشان می دهد فروش محصولات برند گلرنگ پس از پخش این تیزر به طور میانگین ۳۵ درصد افزایش پیدا کرد. 

تبلیغات آنلاین

متاسفانه یا خوشبختانه به دلیل افزایش قیمت دلار و کاهش ارزش پول ملی، نیروی کار در کشور بسیار ارزان شده است. از طرفی سوبسید هایی که روی قیمت برخی محصولات مانند مواد پتروشیمی، آرد و … وجود دارد و همینطور ارزان بودن حامل های انرژی، سبب می شوند که قیمت تمام شده کالای تولیدی در کشور، نسبت به کشور های همسایه، علی‌الخصوص کشورهای عربی حوزه خلیج فارس بسیار کمتر باشد. پس این موضوعات سبب می شود صادرات تبدیل به یکی از بهترین روش ها برای افزایش درآمد و رشد کسب و کارتان شود. البته توجه داشته باشید که صادرات فقط مختص به محصول نیست و شما می توانید خدمات خود را نیز صادر کنید. برای دریافت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر در خصوص فعالیت در کشور های عربی می توانید مقاله روبرو را مطالعه نمایید: تبلیغات در کشور های عربی (مانند عراق و عمان)

شرکت کردن در نمایشگاه های داخلی و بین‌المللی یا ایونت های مرتبط با کسب و کار شما فرصت بسیار مناسبیست تا بتوانید علاوه بر معرفی خود به مشتریان و مخاطبان، همکاران و رقبای خود را به خوبی شناخته و از آن ها الگوبرداری کنید. به طور کلی از چنین فرصت هایی حتما برای شبکه سازی و گسترش دامنه شناختی خود استفاده کنید. یک شبکه سازی خوب میتواند نقش مهمی در موفقیت شما داشته باشد.

هرآنچه در این مطلب برای شما آماده کردیم، حاصل تلاش های شبانه روزی یک تیم متخصص بوده است. تلاشمان بر این بود که علاوه بر آموزش های کلیدی و کاربردی، شما را از خطرات این مسیر نیز آگاه کنیم. فراموش نکنید که اصل اول در هر فعالیت اقتصادی ای حفظ سرمایه و ضرر نکردن است. 

استودیو تبلیغاتی لنزآپ

استودیو تبلیغاتی لنزآپ با بیش از ۱۰ سال سابقه فعالیت تخصصی در حوزه تبلیغات و برندینگ، توانسته کوله باری از تجربه و افتخار را در طی این سال ها برای نام لنزآپ بدست بیاورد. در لیست برند های همکار لنزآپ نام های آشنا و پرآوازه ای مانند تک ماکارون، کاله، هواپیمایی ایران ایر، آدامس اکشن، بانک شهر و … به چشم می خورد. اگر قصد راه اندازی یک کسب و کار یا توسعه آن، برندینگ، تبلیغات و یا تولید محتوا را دارید، شک نکنید لنزآپ بهترین انتخاب برای شماست. برای دریافت مشاوره رایگان و تخفیف ویژه خدمات ساخت تیزر تبلیغاتی کافیست همین حالا به وبسایت لنزآپ مراجعه و با شماره تلفن های آن ها تماس بگیرید.

نظر شما