شناسهٔ خبر: 67038046 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

افزايش زيبايي بصري منطقه 17 با رنگ آميزي جداره ها و گرافيک شهري

صاحب‌خبر -
افزايش زيبايي بصري منطقه 17 با رنگ آميزي جداره ها و گرافيک شهري

خبرگزاری آریا-شهردار منطقه 17 با اشاره به افزایش زیبایی بصری سطح منطقه، گفت: به منظور افزایش و ارتقاء زیبایی بصری و منظر شهری، اجرای عملیات پاکسازی آلودگی های نوشتاری در سطح نواحی سه گانه منطقه به صورت مستمر انجام می شود، همچنین عملیات نقاشی دیواری نیز انجام می شود.
به گزارش خبرگزاری آریا، رضا سیفی با اشاره به رنگ آمیزی جداره های شهری، گفت: به منظور افزایش و ارتقاء زیبایی بصری و منظر شهری، اجرای عملیات پاکسازی آلودگی های نوشتاری در سطح نواحی سه گانه منطقه به صورت مستمر انجام می شود.
وی افزود: در همین راستا اجرای عملیات پاکسازی آلودگی های نوشتاری بر روی جداره های خیابان شهید غلامرضایی به متراژ 400 متر مربع توسط عوامل اجرایی اداره زیباسازی منطقه انجام شده است.
سیفی به عملیات دیگری اشاره کرد و گفت: یکی دیگر از عملیات هایی که منجربه افزایش زیبایی بصری شهری می شود، اجرای عملیات نقاشی دیواری و گرافیک شهری است.
شهردار منطقه 17 اظهار کرد: در همین راستا و با توجه به اینکه بهبود فضای شهری و رفع آلودگی‌های بصری یکی از اولویت‌های مدیریت شهری منطقه است، عملیات نقاشی دیواری بر روی دیوار دبیرستان شهید محسنی در خیابان شهید حمید عسگری غربی اجرا شد.
وی در پایان تصریح کرد: اجرای این عملیات در متراژ 300 متر مربع انجام شده است؛ نقاشی روی دیوارهای شهر علاوه بر جلوه بخشیدن به سیمای بصری شهری از تکرار و یکنواختی شهر برای مردم جلوگیری می‌کند و شادابی و جذابیت محیط را در پی دارد.
انتهای پیام/حسین.ابویسانی


نظر شما