شناسهٔ خبر: 67037454 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

یک فعال سیاسی:

انقلاب اسلامی ایران به رشد و بالندگی رسیده است

مشهد- یک فعال سیاسی گفت: انقلاب اسلامی ایران بعد از طی چند دهه و سپری کردن فراز و نشیب‎ها به رشد، بلوغ و بالندگی رسیده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، ایوب توکلیان شامگاه چهارشنبه در نشست بایدها و نبایدهای هشتم تیر که در سالن شورا دانشکده علوم پزشکی برگزار شد، به تشریح و تبیین نقش جوانان انقلابی در روشنگری و تبیین آرمان‌های انقلاب پرداخت.

این فعال سیاسی با بیان اینکه معرفی سیره و زندگی شهدا برای نسل امروز بسیار مهم است، افزود: متأسفانه الگوی جوان امروز سلبریتی و خواننده و بازیگر است و ما نتوانستیم شهدا را به درستی به جامعه معرفی کنیم تا از او الگوبرداری کنند.

وی به رشد و پیشرفت ایران بعد از انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: انقلاب بعد از طی چند دهه و سپری کردن فراز و نشیب به رشد و بلوغ و بالندگی رسیده است.

توکلیان به اهمیت انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری ایران اشاره کرد و گفت: انتخابات نقش تعیین کننده برای کشور و جهان اسلام دارد. مشارکت بالا و انتخاب اصلح دو مساله اساسی هستند که در انتخابات باید مورد توجه قرار گیرند.

این فعال سیاسی اظهار کرد: در این انتخابات دوگانه‌های کاذب و انحرافی شکل می‌گیرد که جامعه باید مراقب آن باشد. متأسفانه این دوگانه‌ها واقعی نیستند و سرنوشت کشور را تحت تأثیر قرار داده و ضربه به نظام وارد می‌کند.

وی افزود: متأسفانه رسانه‌ها در دامن زدن به این دوگانه انحرافی و کاذب، نقش اساسی ایفا می‌کنند؛ در حالی‌که باید به جای آن دوگانه‌های اصلی انقلابی گری و غیر انقلابی بودن و کارآمدی و ناکارآمدی، ساده زیستی و اشرافی و صداقت و تزویر مطرح و مورد توجه و اهمیت باشند.

توکلیان ابراز کرد: شهدا از جان و خانواده خود برای حفظ انقلاب گذشتند و امروز وظیفه جوان انقلابی است که با صراحت از مبانی و آرمان‌های انقلاب دفاع و در این راه هزینه کند.

این فعال سیاسی با بیان اینکه در بررسی کاندیدای اصلح، ملاک حال افراد است، افزود: سعی کنیم چشم بسته و کورکورانه جلو نرویم؛ بلکه فردی بر طبق شاخصه‌های رهبر و با مشورت از نخبگان انتخاب کنیم تا کاندیدی با رأی بالا سکان دار دولت چهاردهم باشد.

نظر شما