شناسهٔ خبر: 67036954 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

مرگ مرموز مردی که دوست اینترنتی‌اش را به خانه دعوت کرد

پلیس در حال تحقیق درباره علت مرگ مردی 60 ساله است که به طرز مشکوکی در خانه‌اش فوت شد.

صاحب‌خبر -
مرگ مرموز مردی که دوست اینترنتی‌اش را به خانه دعوت کرد
کد خبر: 662512
|
۱۴۰۳/۰۳/۱۷ ۰۸:۱۵:۴۲

مرگ مشکوک مرد 60 ساله باعث آغاز تحقیقات جنایی شد و زنی که با او دوست بود مدعی شد این مرد پس از مصرف مشروبات الکلی و مواد مخدر، جان باخت.

به گزارش سایت جنایی، شامگاه سه شنبه مرگ مشکوک مرد 60 ساله‌ای به بازپرس امیرحسین علیمردان از شعبه دهم دادسرای امور جنایی تهران اطلاع داده شد.

ماموران کلانتری به بازپرس علیمردان گفتند زمانی از موضوع فوت مرد 60 ساله‌ای به نام بهرام مطلع شدند که زنی به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 پایتخت و مرکز اورژانس 115 زنگ زد و ابتدا از بدحالی و بعد از مرگ مردی که با او دوست بود، اطلاع داده بود.

با حضور ماموران پلیس زنی که موضوع را اطلاع داده بود، در مورد مرد فوت شده گفت:‌ بهرام از همسرش طلاق گرفته بود و تنها زندگی می‌کرد. تا جایی که من می‌دانم، وضع مالی خوب داشت. ما در فضای مجازی آشنا شدیم و بعد از مدتی با او دوست شدم. امروز او مرا در میدان کاج سوار کرد. ما به خانه‌اش رفتیم و مشروب خوردیم، بعد هم مواد کشید. بعد از آن بود که حالش بد شد و روزی زمین افتاد. آن موقع بود که من به اورژانس زنگ زدم و بعد هم پلیس را در جریان قرار دادم.

در حال حاضر تحقیقات ادامه دارد و جسد بهرام به پزشکی قانونی انتقال یافته است تا با مشخص شدن علت اصلی مرگ مرد 60 ساله روند تحقیقات نیز جهت دقیق‌تری پیدا کند.

برچسب‌ها:

نظر شما