شناسهٔ خبر: 67035837 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

مرد سال آسیا آرزوی کودک پاکستانی را برآورده کرد

سالم الدوسری آرزوی کودک پاکستانی را برآورده کرد و پیراهن خودش در تیم ملی عربستان را به او کادو داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی عربستان روز گذشته آخرین تمرین آماده سازی خود برای برگزاری پنجمین بازی از مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 را برگزار کرد تا امروز پنجشنبه در ورزشگاه جناح اسلام آباد به مصاف تیم ملی پاکستان برود.

سالم الدوسری ستاره تیم ملی عربستان و مرد سال آسیا بلافاصله پس از ورود تیم ملی عربستان به پاکستان با ارسال پیامی هیجان‌انگیز به زبان اردو برای هواداران پاکستانی، همه را شگفت زده کرد.

2030804

الدوسری در حساب رسمی خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: در پاکستان عزیز بسیار خوشحالم و مشتاقانه منتظر دیدار فردا در ورزشگاه جناح هستم.

علاوه بر این، الدوسری در حاشیه تمرین روز گذشته دست به کار جالبی زد و آرزوی کودک پاکستانی که خواستار گرفتن عکس یادگاری با این بازیکن شده بود را برآورده کرد.

2030805

کلیپی از یک کودک پاکستانی به نام ساجی در فضای مجازی پخش شد که در آن وی آرزوی دیدار با کاپیتان عربستان را داشت که سالم الدوسری با هماهنگی مدیریت تیم ملی به این درخواست پاسخ داد و از ساجی دعوت کرد تا از محل برپایی اردوی تیم ملی عربستان در اسلام آباد بازدید کند.

بر اساس آنچه در کلیپی با عنوان «کاپیتان سالم با ساجی ملاقات می کند» و توسط حساب کاربری تیم ملی عربستان سعودی پخش شد، سالم از کودک پاکستانی استقبال کرد و پیراهن تیم ملی عربستان را با شماره خودش به این کودک اهدا می کند.

نظر شما