شناسهٔ خبر: 67035575 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

استقبال گرم و کم نظير مردم انقلابي و شهيدپرور دهستان چين از خادم خود در مجلس

صاحب‌خبر -
استقبال گرم و کم نظير مردم انقلابي و شهيدپرور دهستان چين از خادم خود در مجلس
خبرگزاری آریا- دکتر محمد بهرامی نماینده مردم شریف شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس دوازدهم شورای اسلامی صبح روز سه شنبه 15 خرداد 1403 در دهستان چین از توابع بخش لوداب بویراحمد با مردم دیدار و مشکلات آنها را بررسی کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا در استان کهگیلویه و بویراحمد، دکتر محمد بهرامی در این سفر یک روزه از دهستان چین و روستاهای توابع دیدن کرد و در جمع صمیمی مردم این منطقه تأکید کرد که فصل رقابت ها تمام شده و الان فصل رفاقت و همدلی است و من نماینده کل مردم هستم.
نماینده مردم شریف شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس دوازدهم شورای اسلامی در بدو ورود به این منطقه با حضور در گلزار شهدای روستاهای متعدد این دهستان مقام شهدا را گرامی داشت.
وی در ادامه ی این سفر در مسجد حضرت رسول (ص) روستای ظفرآباد در جمع مردم حضور پیدا کرد و در جریان مشکلات و خواسته های ایشان و انتظارشان از نماینده ی منتخب خود، قرار گرفت.
در ابتدا مسئولین محلی و مردم به بیان مشکلات روستاها و خواسته ها و انتظارات خود از نماینده و مسئولان پرداختند.
از دهیاران دهستان چین با اشاره به اینکه همه مردم، چه آنان که رأی دادند و چه آنان که رأی ندادند شما را نماینده ی خود می دانند، خطاب به دکتر محمد بهرامی اذعان داشت: با توجه به شناخت از جنابعالی و سابقه ی مدیریتی شما می دانیم که در حل مشکلات کوتاهی نخواهید کرد.
این مسئول محلی بیان کرد: مردم انتظار دارند که نمایندگان وعده ی بیجا و غیر قابل اجرا ندهند و با مردم صداقت داشته باشند و اگر هم از دستشان برنیامد و نتوانستند محترمانه و با کمال صداقت به مردم بگویند.
در ادامه رئیس شورای اسلامی روستای دره بید چین به نمایندگی از دهیاران و مردمان این دهستان مشکلات این منطقه را چنین بیان کرد؛
مسئله‌ی اول، آب آشامیدنی؛ با وجود منابع آبی در اطراف دهستان، ما با کمبود آب آشامیدنی روبرو هستیم و بعضی روستاها از لوله کشی آب شرب محروم هستند و بعضی از سرآب های کشاورزی قطع شده و خسارات زیادی به کشاورزان وارد می کند و هر ساله نیاز به پاکسازی و تعمیر دارد که انتظار می رود پیگیری های لازم صورت گیرد.
مسئله‌ی دوم، مسیرهای ارتباطی دهستان به شهر یا بخش در فصول بارانی و زمستانی در بعضی روستاها مسدود و غیر قابل تردد می‌باشد و بعضی آسفالت‌ها به شدت فرسوده است.
مسئله‌ی سوم، امکانات آموزشی است؛ اعم از فضای آموزشی، بطوریکه در روستای ظفر آباد به علت نبود فضای آموزشی پسران و دختران متوسطه در یک مدرسه در دو شیفت مشغول به تحصیل هستند.
مسئله‌ی چهارم، افت و نوسان برق در برخی روستا ها می باشد که علت آن کمبود ترانس است که موجب خسارت به لوازم برقی اهالی شده و با چندین بار پیگیری، مشکل همچنان حل نشده است.
مسئله‌ی پنجم، عبور برق فشار قوی از بالای بعضی روستا ها و مناطق مسکونی است که ممکن است باعث آسیب  و مرگ و میر روستائیان شود و با وجود پیگیری ها، اقدامی صورت نگرفته است.
بعد از شنیدن مشکلات و در خواسته های مردم، نماینده مردم شریف شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس دوازدهم شورای اسلامی ضمن گرامیداشت قیام 15 خرداد و یاد شهیدان خدمت و همچنین شهدای دهستان ابراز داشت: عزیزان فصل رقابت ها تمام شده و فصل رفاقت و همدلی است، من از همه ی عزیزان که در انتخابات 11 اسفند 1402، حماسه ی بزرگ بوجود آوردند، تقدیر و تشکر می کنم و تأکید کرد، من  نماینده ی هیچ طایفه و جریان خاصی نیستم، بلکه نماینده ی تمام مردمم.
ایشان در بحث واردات خودرو نیز توضیح داد: در بحث خودرو، بعضی ها اشاره کردند که من تمام قد از خودروهای ساخت کشور دفاع کردم که اینطور نیست، من یک بحث تخصصی داشتم نه یک بحث سیاسی، چون مدیریت ساخت خودرو در کشور ما الان سیاسی است و نه تخصصی، و من عرض کردم تا الان چارچوبی نبوده، مافیا اجازه نداده، و باید یک چارچوبی باشد ولی بعداً دیگه اجازه نمیدیم، بعداً دیگه نباید سیاست های حمایتی باشد و بازار باید تعیین کند.
دکتر بهرامی عنوان کرد: در این صورت تعرفه ی گمرگی برای ورود کالاهای خارجی به حداقل می رسد، چون الان حداکثر است و این باعث شده  تعرفه تولیدات خارجی خیلی بالا باشد و ما نتوانیم از آنها استفاده کنیم ولی فردا تولیدات داخلی ما بازد خودشان رقابت کنند و ما کاملاً مخالف این شیوه ی حمایت از تولیدات داخلی هستیم.
وی افزود: سالهاست که خودروهای ضعیف ساخت کشور قتلگاهی شده اند برای مردم من روی یه چارچوب اساسی حرف زدم، چرا بعضی ها سوء استفاده کردند، چنین رفتارهایی بلای جان این ملت و مردم شده است و من عرض می کنم تحت هیچ شرایطی من از این شیوه حمایت نکرده و نخواهم کرد و حتماً باید به یک چارچوب کلی برسد.
نماینده بویراحمد، دنا و مارگون در پاسخ به درخواست ها و مشکلات مردم این منطقه نیز یادآور شد: باید نیاز های مردم دسته بندی و اولویت بندی شود و به متخصصین در حوزه های مربوطه در میان گذاشته شود، و در مناطق مختلف کار گروه ها شکل بگیرد و نیاز ها از طریق این کارگروه ها با هماهنگی دفتر پیگیری می شود تا باتوجه به توانی که داریم پاسخگو باشیم.
دکتر محمد بهرامی اضافه کرد: به همه حوزه ها باید توجه شود و عدالت در همه ی حوزه ها رعایت خواهد شد و حتی توجه به حوزه سفلی به علت محدودیت ها و محرومیت های منطقه بیشتر خواهد بود.

نظر شما