شناسهٔ خبر: 67035555 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

پیشکسوت استقلال: برای سلامتی‌ام دعا کنید

علی چینی بازیکن سابق استقلال از مردم خواست تا برای سلامتی او دعا کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته بود که خبر رسید علی‌ چینی بازیکن و مربی سابق استقلال که از مشکل کلیوی رنج می‌برد، به دلیل وخامت حالش مجددا در بیمارستان بستری شده است. چینی که این بار به گفته پزشکان وضعیت حادی دارد، در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است.

2030767

آتیلا حجازی سرپرست باشگاه استقلال صبح امروز برای عیادت از چینی بر بالین وی حاضر شده بود. او ابتدا در گفتگویی اعلام کرده بود باید پیشکسوتان برای کمک به چینی اقدام کنند و سپس با انتشار یک استوری تند، به انتقاد از همبازیان و هم‌تیمی‌های سابق وی پرداخت.

حالا نیز ویدیویی از چینی منتشر شده که از مردم ایران می‌خواهد برای سلامتی او دعا کنند. بازیکن سابق استقلال در این ویدیو می‌گوید: سلام و عرض ادب دارم خدمت مردم عزیز کشورم بخصوص ورزشکاران عزیز. امیدوارم هر کجا که هستید، سلامت، سالم و تندرست باشید. دوستتان دارم و تک تکتان در قلبم جا دارید. موفق باشید.

حجازی امروز در مصاحبه‌ای گفته بود: آنهایی که دم از استقلالی بودن و هواداری می‌زنند الان کجا هستند؟ حتماً باید خدای ناکرده اتفاقی بیفتد تا سر و کله‌شان پیدا شود؟ متأسفانه پهلوان زنده را عشق است. چینی بیش از هر زمان دیگری نیاز به کمک و همراهی دارد. وقتی امروز چینی را دیدم خیلی ناراحت شدم، هر چند او وقتی من را دید خوشحال شد. از همه پیشکسوتان و هواداران می‌خواهم به فکر چینی باشند.

نظر شما