شناسهٔ خبر: 67034731 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

اردوی پرسپولیس شاید در اروپا

هنوز محل برپایی اردو و زمان برگزاری آن مشخص نشده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه" مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که دوشنبه شب در برنامه فوتبال برتر حاضر شده بود، اعلام کرد شروع تمرینات سرخ‌ها برای پیش‌فصل 13 تیرماه خواهد بود و این یعنی که بازیکنان و مربیان دقیقاً یک ماه تعطیل هستند.
در عین حال درویش اعلام کرد قرار است تیم پرسپولیس در تمرینات پیش‌فصل یک اردوی حدودا دوهفته‌ای برگزار کند که در کشور هلند برپا می‌شود. 
به همین منظور حسین بادامکی معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس راهی کشور هلند شده  تا محل کمپ پرسپولیس و حریفان این تیم در بازی‌های تدارکاتی در این اردو را مورد بررسی قرار دهد.
ابتدا گفته می‌شود در مقطعی که پرسپولیس در اردوی هلند حاضر خواهد بود تورنمنتی در محل برگزاری اردوی سرخ‌ها برپا می‌شود که شاید پرسپولیس در این تورنمنت شرکت کند  اما این خبر تکذیب شد. با این حال معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس خبر از برگزاری چند بازی تدارکاتی در این اردو داده است.

2030721

هر ساله در فصل تابستان برخی از تیم‌های قطری و عربستانی برای برپایی اردوی پیش فصل به هلند می‌روند و در کمپ‌های تمرینی این کشور برای شروع فصل جدید تدارک می‌بینند و حالا پرسپولیس هم راه آنها را خواهد رفت.
البته هنوز هیچکدام از موارد مربوط به اردو یعنی زمان دقیق، محل برپایی اردو و تعداد بازی‌های دوستانه پرسپولیس در این اردو مشخص نشده است.
نکته جالب اینجاست که پرسپولیس فصل زمستان و بعد از سه سال و نیم موفق شد به اردوی خارجی تدارکاتی برود و حالا بعد از حدود شش ماه دوباره قرار است به اردوی خارجی برود که می‌تواند برای بازیکنان این تیم خبر امیدوارکننده‌ای باشد.

نظر شما