شناسهٔ خبر: 67034173 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آی‌تی ایران | لینک خبر

آیا هنوز هم امکان دریافت نات کوین وجود دارد؟

بخش تبلیغات بخش تبلیغات

صاحب‌خبر -

به عنوان یک نماد جامعه،NOT قصد دارد تعامل با جامعه، بازی و مشارکت را در اکوسیستم خود تقویت کند. با راه‌اندازی این رمز ارز در بایننس لانچپول، کاربران می‌توانند BNB و FDUSD خود را برای پرورش توکن‌های Notcoin به قفل کنند و این فرصتی هیجان‌انگیز برای علاقه‌مندان به ارز‌های دیجیتال است. اما منظور از نات کوین چیست؟ آیا هنوز هم می‌توانید با کلیک کردن به راحتی، این ارز دیجیتال را استخراج کنید؟ در ادامه با ما همراه شوید تا بیشتر با این ارز دیجیتال و ایردراپ آن آشنا شویم.

ایردراپ ارز دیجیتال چیست

ایردراپ کریپتو فعالیتی است که معمولاً توسط استارت‌آپ‌های مبتنی بر بلاک چین برای کمک به راه‌اندازی یک پروژه ارز دیجیتال انجام می‌شود. هدف یک ایردراپ گسترش آگاهی در مورد پروژه ارز دیجیتال و تشویق افراد بیشتری برای مشارکت در آن در صورت عرضه شدن به بازار است. ایردراپ‌ها عموماً از طریق کانال‌های رسمی شرکت و انجمنهای ارز‌های رمزنگاری شده با مخاطبان خود ارتباط برقرار می‌کند. اما برخی از ایردراپ‌ها مانند نات کوین از روش‌های متفاوتی برای معرفی خود استفاده می‌کنند.

برای دریافت برخی از ایردراپ‌ها ممکن است نیاز به انجام یک کار خاص داشته باشید، مانند بحث در مورد ارز در یک انجمن، ارتباط با یک عضو خاص از پروژه بلاک چین، یا نوشتن یک پست وبلاگ. اما نات کوین برای عرضه اولیه خود از یک روش کاملاً متفاوت استفاده کرد. کلیک کردن در یک ربات تلگرام!

نات کوین چیست؟

NOT به عنوان یک بازی تلگرام ترند معرفی شد که برای ورود کاربران به قلمرو Web۳ در بلاک چین TON طراحی شده بود. این رویکرد بسیار جالب است زیرا وب‌سایت رسمی پروژه فقط حاوی پیامی برای پیوستن به کانال تلگرام و همچنین پیوند‌هایی به حساب‌های رسانه‌های اجتماعی و وایت پیپر آن است.

به طور معمول، وایت پیپر یک پروژه اساسی‌ترین سند ارائه شده به جامعه و سرمایه‌گذاران بالقوه است. این شامل تمام اطلاعات مربوط به پروژه، از جمله معماری فنی، پارامتر‌ها، پیشینه اعضای تیم، برنامه‌ها و موارد دیگر است.

بیشتر بخوانید: نات کوین چیست

اما وایت پیپر Notcoin به معنای واقعی کلمه، یک کاغذ سفید است! شامل ۹ صفحه است که اولین صفحه فقط دارای یک عنوان Notcoin Whitepaper نوامبر ۲۰۲۳ است و هشت صفحه باقیمانده، برگه‌های سفید و خالی هستند که هیچ چیزی روی آن‌ها نوشته نشده است!

این پروژه مکانیک استخراج به اصطلاح «ضربه بزن پول دربیار» (Tap-to-Earn) را معرفی کرده است.

نات کوین چه ارزش‌هایی ارائه می‌دهد؟

توسعه‌دهندگان وب ۳ می‌توانند محصولات خود را از طریق کمپین‌های Notcoin به جامعه ارائه داده و معرفی کنند.

در اوایل ماه می‌، تیم نات کوین به‌روزرسانی دیگری را در مورد ویژگی به نام Notcoin Explore منتشر کرد. Notcoin Explore بنابراین علاوه بر نسخه بتا بازی کلیکی خود، چیز «پیشرفته‌تر» را به پروژه اضافه کرد. این ویژگی اساساً به کاربران امکان می‌دهد محصولات جدید Web۳ را کشف کنند.

این یک فرآیند دوگانه است: کاربران پروژه‌های جدید Web۳ NOT را از بازار خریداری می‌کنند و آن را به مجموعه کمپین اضافه می‌کنند، پس از آن به اعضای انجمن NOT که با آن پروژه تعامل دارند، پاداش داده می‌شود. در هر صورت، Notcoin به یک ارز دیجیتال ترند تبدیل شده است که میزبان تقریباً ۷ میلیون نفر در کانال تلگرام خود و تقریباً ۲ میلیون نفر در برنامه X است.

بسیاری از پروژه‌ها با هدف جلوگیری از فشار بیش از حد فروش در روز عرضه اولیه، نوعی برنامه زمان‌بندی واگذاری برای کل عرضه خود ارائه می‌کنند. Notcoin با توجه به ماهیت اسرارآمیز خود، رویکرد متفاوتی را در پیش گرفته است و ۱۰۰% عرضه را در یک زمان انجام می‌دهد تا در روز اول آنلاک شود. اکنون، مهم است توجه داشته باشید که این بدان معنا نیست که ۱۰۰٪ توکن‌ها بلافاصله وارد معامله می‌شوند.

کل عرضه نات کوین به کل زیر انجام شده است:

  • بایننس لانچپول: ۳ درصد از عرضه

  • ماینر‌ها: ۷۸ درصد عرضه

  • صندوق اکوسیستم: ۹ درصد عرضه

  • مشوق‌های اجتماعی: ۵ درصد عرضه

  • توسعه‌دهندگان: ۵ درصد عرضه

آینده نات کوین چه می‌شود؟

در حال حاضر استخراج نات کوین متوقف شده است. بنابراین استخراج نات کوین‌های جدید ممکن نیست، اما آنچنان که توسعه‌دهندگان این بازی می‌گویند، قرار است در آینده و بعد از انجام کامل ایردراپ توکن، به دست آوردن نات کوین با مدلی متفاوت از قبل، پیچیده‌تر و با پاداش کمتر ادامه پیدا کند.

در زمان نگارش توکن نات کوین روی بلاکچین عرضه شده و شروع معاملات آن در صرافی‌ها برای روز ۲۷ اردیبهشت قطعی شد. بر اساس آنچه تیم نات کوین گفته است، پس از عرضه نات کوین بر روی بلاکچین، دیگر هیچ نات کوین استخراج نمی‌شود و کلیه توکن‌هایی که باقی‌مانده‌اند و به کیف پول منتقل نشده باشند هم با سازوکار مشخصی به مرور زمان سوزانده خواهند شد. علاوه بر این این تیم گفته است که استخراج نات کوین به‌نوعی از طریق استخر‌های مشارکت یا استیکینگ در آینده امکان‌پذیر خواهد بود. همین حالا هم نات کوین ظرفیت بالای خود را برای تبلیغ سایر پروژه‌های اکوسیستم تون نشان داده است و تلگرام هم نشان داده است که این توکن برای این شبکه اجتماعی از اهمیت بالایی برخوردار است. اما آیا این توکن در آینده هم به موفقیت‌های خود ادامه خواهد داد؟

آیا هنوز هم امکان دریافت نات کوین وجود دارد؟

در حال حاضر دیگر نمی‌توانید با کلیک در یک ربات تلگرامی نات کوین به دست‌آورید. با این حال با لیست شدن این توکن در صرافی‌ها می‌توانید این توکن را خریداری کرده و صاحب نات کوین شوید. به عنوان یک صرافی معتبر و برتر خرید نات کوین می‌توانیم صرافی اکس اونیکس را به شما معرفی کنیم.

بهترین فرصت‌های بعد از نات کوین چیست؟

آیا بعد از عرضه نات کوین هم می‌توانیم از ارز‌های عرضه نشده مشابه آن کسب درآمد کنیم؟ بسیاری از ارز‌ها در زمان عرضه با ارزش می‌شوند و بسیاری بی‌ارزش باقی می‌مانند. در ادامه به بررسی بهترین ارز‌های دیجیتال رایگان بعد از نات کوین خواهیم پرداخت:

۱- تپ سواپ

این ممکن است شما را شوکه کند. اما تصور کنید که به شما سهمی از یک توکن به صورت رایگان داده شود. این چیزی نیست جز یکی از محبوب‌ترین توکن‌های رو به رشد $TAPS که توسط TapSwap برای شما آورده شده است.

تپس در حال حاضر یک ایردراپ آسان و بدون مانع ارائه می‌کند که اگر وارد آن شوید، ممکن است سود خوبی برای شما به همراه داشته باشد.

گرچه این یک سناریوی خنده‌دار است. تصور کنید فقط روی دکمه‌ها روی صفحه‌نمایش ضربه بزنید تا درصد‌های واقع صعودی به شما اختصاص داده شود. البته این تنها راه برای به دست آوردن تپ سواپ نیست. بسیاری از راه‌های دیگر برای افزایش سهم خود از این توکن‌امیدوارکننده پس از فهرست، وجود دارد.

این ارز دیجیتال بسیار شبیه به NotCoin محبوب است، اما یک مزیت بزرگ ارائه می‌دهد و آن این است که از بلاک چین Solana برای ایجاد یک پلت فرم سریع، کارآمد و امن برای تبادل ارز‌های دیجیتال استفاده می‌کند.

همچنین تپ سواپ با بیش از ۱ میلیون دنبال‌کننده در X (توئیتر)، اعتماد و محبوبیت زیادی دارد تا از بسیاری از سکه‌های قبل از خود بهتر عمل کند.

به عبارت دقیق ترTapSwap یک صرافی غیرمتمرکز (DEX) در بلاک چین سولانا است. بزرگترین بخش توزیع TapSwap Token TAPS در بین کاربران از طریق ربات تلگرام گیمیفای شده آسان آن‌ها انجام می‌شود. در زمان نگارش مقاله می‌توانید به صورت رایگان این توکن را استخراج کنید.

TapSwap توسط Kibiru Muthaka تأسیس شد. مالکیت کوین TapSwap، مانند بسیاری از ارز‌های دیجیتال، غیرمتمرکز است، به این معنی که متعلق به یک نهاد یا شخص واحد نیست. در عوض، توکن‌های TapSwap توسط سرمایه‌گذاران و شرکت‌کنندگان مختلف در اکوسیستم نگهداری می‌شوند.

۲- همستر کامبت

همستر کمبت یک ارز دیجیتال رایگان (در زمان نگارش این مقاله) دیگر است که برای راه‌اندازی توکن هیجان‌انگیز خود آماده می‌شود! اگرچه قیمت رسمی توکن همستر کمبت هنوز فاش نشده است، اما می‌توانیداکنون شروع به کسب توکن و حرکت به سمت ایردراپ تأیید شده آن کنید!

این بازی کلیکی P۲E (play to earn) ترکیبی منحصر به فرد از سرگرمی و پتانسیل بالای درآمدزایی را ارائه می‌دهد.

همستر کامبت از یک مدل توکن پویا استفاده می‌کند که برای تقویت تعامل با بازی و پاداش دادن به بازیکنان طراحی شده است. با شرکت در کار‌های روزانه، بازیکنان می‌توانند توکن‌هایی به دست آورند که برای ارتقای همستر و گسترش امپراتوری دیجیتال آن‌ها بسیار مهم است. این بازی یک اقتصاد یکپارچه را ادغام می‌کند که در آن کسب توکن‌ها مستقیماً با فعالیت و موفقیت بازیکن در بازی ارتباط دارد.

همانطور که بازی پیشرفت می‌کند و به نقاط عطف جدید می‌رسد، انتظار می‌رود ابزار و ارزش بیشتری به توکن تزریق شود و آن‌ها را به بخشی جدایی ناپذیر از تجربه بازی و فراتر از آن تبدیل کند.

مستر کامبت یک بازی کلیکی نوآورانه برای کسب درآمد است که در آن بازیکنان می‌توانند امپراتوری رمزنگاری خود را از پایه شروع کنند. این بازی که در تلگرام میزبانی شده است، یک پلتفرم منحصربه‌فرد با ترکیبی از جوایز روزانه، کار‌های ویژه و هدایای مکرر ارائه می‌کند. بازیکنان در یک محیط رقابتی و غیر خشونت‌آمیز شرکت می‌کنند که در آن می‌توانند همستر‌های خود را ارتقا دهند و برای تسلط بر دنیای بازی از رتبه‌ها صعود کنند.

جمع‌بندی

نات کوین اکنون عرضه شده است و در اولین روز‌های خود، برای عده زیادی سودآور بوده است. بسیاری از افراد که این توکن را تنها با کلیک کردن به دست آوردند، اکنون توکن‌های خود را نقد کرده‌اند. در حال حاضر دیگر به دست آوردن نات کوین با کلیک در ربات تلگرامی ممکن نیست. اما نات کوین تنها ارز دیجیتالی نیست که به صورت رایگان می‌توانید به دست‌آورید!

 

 

نظر شما