شناسهٔ خبر: 67033188 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رویدادایران | لینک خبر

آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا، ضمن تشریح وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت: ترافیک در هراز و چالوس نیمه سنگین است. به گزارش ایسنا، سرهنگ احمد شیرانی درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های شمالی کشور گفت: ترافیک در محور چالوس مسیر شمال به جنوب محدوده سیاه بیشه و محور هراز مسیر (شمال

صاحب‌خبر -

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا، ضمن تشریح وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت: ترافیک در هراز و چالوس نیمه سنگین است.

به گزارش ایسنا، سرهنگ احمد شیرانی درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های شمالی کشور گفت: ترافیک در محور چالوس مسیر شمال به جنوب محدوده سیاه بیشه و محور هراز مسیر (شمال به جنوب) محدوده کلرد نیمه سنگین است.

وی افزود: در سایر محور‌های شمالی مانند فیروزکوه، آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت تردد روان است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا با اشاره به سایر جاده‌های کشور ادامه داد: در آزادراه قزوین – کرج محدوده‌های حسین آباد، مهرویلا و محمد شهر ترافیک پرحجم است.

شیرانی گفت: رانندگان و مسافران می‌توانند برای اطلاع از آخرین وضعیت ترافیکی و جوی با شماره‌های ۱۲۰ و ۸۸۲۵۵۵۵۵ تماس بگیرند تا با اطلاع از شرایط حاکم بر جاده‌ها، بهترین زمان و مسیر را برای رسیدن به مقصد انتخاب کنند.

منبع: fararu-742306

برچسب‌ها:

نظر شما