شناسهٔ خبر: 67029957 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

مدیرعامل آبفا گلستان خبر داد:

آبرساني به 77 روستا‌ي استان گلستان با کمک يک خير

صاحب‌خبر -
آبرساني به 77 روستا‌ي استان گلستان با کمک يک خير
خبرگزاری آریا- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان از آبرسانی به 77 روستای محروم استان گلستان با کمک مالی یک خیر خبر داد و افزود: این خیر آبرسان برای اقدام خداپسندانه خود 90 میلیارد ریال هزینه کرده است.

ابوالفضل رحیمی بعدازظهر چهارشنبه 16 خرداد ماه 1403 در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه ورود افراد خیر به حوزه تأمین آب شرب، بخش زیادی از مشکلات بی‌آبی و کم آبی روستا‌های محروم را رفع می‌کند، اظهار کرد: «اکبر ابراهیمی» بزرگترین خیر آبرسان کشور با مشارکت در خرید و تحویل انواع لوله در سایز‌های مختلف به شرکت آبفای گلستان در حوزه تأمین آب شرب روستا‌های استان گام مثبت، اساسی و از همه مهمتر خداپسندانه برداشته است.

وی با بیان اینکه این خیر برای آبرسانی به 77 روستای محروم گلستان با اجرای 97 کیلومتر عملیات خط انتقال و شبکه توزیع آب شرب اقدام مهمی در جهت پایداری آب شرب برداشته است، ادامه داد: شرکت آبفای گلستان با کمک خیرین آبرسان می‌تواند گام مثبتی را در جهت آبرسانی به مناطق محروم و کم برخوردار بردارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان با اظهار‌ امیدواری نسبت به توسعه فعالیت‌های سقایی با مشارکت افراد نیکوکار و رفع حجم بزرگی از مشکلات موجود، خاطرنشان کرد: اقدامات خیرخواهانه در شرایطی را که با بحرانی بی‌آبی و کم آبی مواجه هستیم می‌تواند بخش زیادی از مشکلات روستا‌های محروم در اقصی نقاط استان گلستان را مرتفع کند.

وی در پایان با بیان اینکه از 97 کیلومتر عملیات لوله‌گذاری 50 کیلومتر عملیات خط انتقال و 47 کیلومتر اجرای عملیات شبکه توزیع آب شرب است، تصریح کرد: با پایان یافتن این عملیات 16 هزار و 132 خانوار با جمعیتی بیش از 48 هزار نفر از نعمت آب شرب پایدار بهره‌مند می‌شوند.

انتهای پیام

نظر شما