شناسهٔ خبر: 67028940 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرمانده انتظامی هرمزگان خبر داد؛

کشف ۱۳۲ کیلوگرم حشیش و تریاک با توقیف دو موتور سیکلت در جاسک

بندرعباس- فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: در عملیات مأموران پلیس شهرستان جاسک دو دستگاه موتورسیکلت با ۱۳۲ کیلوگرم حشیش و تریاک توقیف شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی اکبر جاویدان گفت: تشریح جزئیات این خبر گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان جاسک طی اشراف اطلاعاتی از جابه‌جایی مواد افیونی به وسیله دو دستگاه موتورسیکلت در جاده‌های خاکی صعب العبور منطقه سران بارشکان آن شهرستان مطلع و موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: مأموران پس از اعزام به محل مذکور و پایش چندین ساعته جاده، دو دستگاه موتورسیکلت حامل مواد مخدر را در جاده‌های خاکی صعب العبور منطقه سران بارشکان که قصد آمدن به جاده آسفالت را داشته، مشاهده و دستور ایست صادر کردند.

سردار جاویدان تصریح کرد: راکبان به دستور ایست مأموران توجهی نکرده و با افزایش سرعت از محل متواری شدند که در تیراندازی پلیس با رها کردن موتور سیکلت‌ها و با توجه به تاریکی هوا و پستی بلندی‌های خاکی اطراف اقدام به فرار کردند.

فرمانده انتظامی هرمزگان با اشاره به پیگیری جهت دستگیری قاچاقچیان خاطر نشان کرد: از داخل خورجین موتورسیکلت‌های توقیفی ۱۰۳ کیلو و ۸۰۰ گرم حشیش و ۲۸ کیلو و ۵۳۰ گرم تریاک جمعاً ۱۳۲ کیلو و ۳۳۰ گرم مواد مخدر کشف شد.

نظر شما