شناسهٔ خبر: 67027449 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: لیزنا | لینک خبر

«سلام کتاب» همراه با رونمایی از کتاب‌ «گیل دخت» و چند کتاب دیگر برگزار می‌شود

مهسا فردحسینی / لیزنا

برنامه «سلام کتاب» پنجشنبه ۱۷ خرداد توسط فرهنگسرای رویش در مجموعه فرهنگی‌ برج آزادی برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -
«سلام کتاب» همراه با رونمایی از کتاب‌ «گیل دخت» و چند کتاب دیگر برگزار می‌شود

به گزارش لیزنا، پنجمین برنامه سلام کتاب با هدف رونمایی کتاب هنرجویان کانون ادبی قلم مانا و ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی پنجشنبه ۱۷ خرداد در مجموعه فرهنگی برج آزادی برگزار می شود.

این مراسم همراه با رونمایی از کتاب‌هایی همچون «گیل دخت» نوشته سیده محدثه باقری، «شعرهایی که او هرگز نخواند» نوشته نازیلا نجابت، «خودباوری تا موفقیت» نوشته معصومه طالبی سهزابی خواهد بود. همچنین هر سه کتاب به ویراستاری دبیری کانون قلم مانا «ملیکا دستاری» است.

کتاب گیل دخت، اولین کتاب به چاپ رسیده سیده محدثه باقری است که این کتاب بر زندگی دختری گیلانی دلالت دارد و پستی‌ها و بلندی‌های زندگی آن دختر را به نمایش می‌گذارد. این کتاب در سال ۱۴۰۲ به چاپ رسید.

کتاب شعرهایی که او هرگز نخواند، چهارمین کتاب به چاپ رسیده از نازیلا نجابتی است. این رمان زندگی دختر شاعری را شرح می‌دهد که شعرهایش آوازه‌ی شهر شده‌اند و مخاطب اصلی آن هیچ خبر دارد که تمام این شعرها به برای او به قلم آمده‌اند. این کتاب در سال ۱۴۰۳ به چاپ رسید.

کتاب از خودباوری تا موفقیت، اولین کتاب به چاپ رسیده از معصومه طالبی سهزابی است. این کتاب در رابطه با روش‌های رسیدن به موفقیت صبحت می‌کند و گام‌هایی که ما در این راه باید برداریم را ذکر می‌کند. این کتاب در سال ۱۴۰۲ به چاپ رسید.

پنجمین برنامه سلام کتاب پنج شنبه ۱۷ خرداد از ساعت ۱۷ در مجموعه فرهنگی برج آزادی واقع در میدان آزادی برگزار می‌شود.

نظر شما