شناسهٔ خبر: 67027331 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

خطر بزرگ انتقال قرن: کاش نمی‌آمدی امباپه!

رویای بزرگ امباپه برای تبدیل شدن به اسطوره‌ای مثل رونالدو با انتقال به رئال، خطر بالقوه‌ای دارد که به شدت فوتبال اسپانیا را تهدید می‌کند.

صاحب‌خبر -
خطر بزرگ انتقال قرن: کاش نمی‌آمدی امباپه!
کد خبر: 662440
|
۱۴۰۳/۰۳/۱۶ ۱۳:۵۵:۵۷

 رئال مادرید چگونه زندگی کردن بدون کروس و در عوض همزیستی با کیلیان امباپه را یاد خواهد گرفت. بعد از جدایی ستاره آلمانی، برای رئال این شروع بدی نیست. اینکه ستاره فرانسوی به میل خود و با احترام به منافع رئال مادرید نسبت به منافع شخصی خود از لیست بازی‌های المپیک خارج شده نیز اتفاق مثبت دیگر است. 

به گزارش ورزش سه و به نقل از مارکا، آنچلوتی بار دیگر از دانش فوتبالی و مدیریت حیرت انگیزیش استفاده خواهد کرد تا همه چیز به طور طبیعی در رختکن رئال جریان یابد. رئال از این پس باید کنترل مسابقات را با قدرت خط حمله اش تغییر دهد. کیلیان باهوش است و می‌داند که باید به بخشی از یک خانواده تثبیت شده و فوق العاده برنده اضافه شده و سریعتر خودش را سازگار کند. 

کیلیان همچنین می‌داند که هرکسی که قرار است در رختکن، سمت راست و چپ او بنشیند، در عناوین اروپایی از او پیشی می‌گیرد. کارواخال، قهرمان بزرگ ومبلی، به او خواهد گفت که اولین سنگ بنای شهرک ورزشی والدبباس در سال 2004 را او همراه با دی استفانو گذاشت و امروز قهرمانی‌های اروپایی مشابه پاکو خنتو دارد، مانند ناچو و مودریچ. 

در میان هم تیمی‌های جدیدش، او یک برنده توپ طلا خواهد داشت، خود لوکا، و شاید بعدی به زودی وینیسیوس یا بلینگام باشد. هموطنان فرانسوی کیلیان، ورود و سازگاری او را آسان‌تر خواهند کرد.

فراتر از طولانی‌ترین انتقال تاریخ و خشم شدید هواداران از بدقولی های امباپه در سال های گذشته که البته ثانیه ای بعد از رسمی شدن انتقالش فراموش شدند، آنها به دو مسئله افتخار می‌کنند، به دوراندیشی فلورنتینو پرز و صرفنظر کردن کیلیان از دلارهای نفتی برای تبدیل شدن به یکی از اسطوره رئال مادرید؛ باشگاهی با ویترینی بی نظیر از عظمت و 15 جام اروپایی. 

در رئال همه می‌دانند که امباپه در حال حاضر بیشتر از باشگاه درآمد دارد اما به قول خودش، با نهایت فروتنی وارد تیم خواهد شد.

رئال تابستان قبل تصمیم هوشمندانه‌ای گرفت، به جای هری کین با خوسلو قرارداد بست و منتظر امباپه در تابستان امسال ماند. این حرکت با یک سه گانه یاد ماندنی همراه شد (سوپرجام، لالیگا و لیگ قهرمانان). رئال مادرید در فصل گذشته تنها دو بازی مقابل اتلتیکو مادرید را باخت. 

امباپه در رئال سهمیه گلی را تضمین می‌کند که به جز مصدومیت، در همه رقابت‌ها کمتر از 30 نخواهد بود و از این پس ترسی که رئال در رقبای خود وارد می‌کند، رشدی تصاعدی خواهد داشت. 

اما یک خطر در کمین است؛ خطر بزرگ آمدن امباپه به رئال و جهش بزرگ تیم مادریدی، با بارسلونایی بسیار ضعیف از نظر نهادی و ورزشی، همراه با رکود اقتصادی بی سابقه در بقیه باشگاه‌ها، تضعیف شدن لالیگاست.

اینکه لالیگا به نسخه شماره 2 لیگ فرانسه تبدیل شود، با یک باشگاه غول پیکر و 19 میهمان. و در نهایت ما شاید حتی دلتنگ لیگ اسکاتلند شویم.

 

نظر شما