شناسهٔ خبر: 67026892 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

زیدان: دوری‌ام از فوتبال خیلی طولانی شد

زین الدین زیدان، سرمربی سابق رئال مادرید، معتقد است که دوران استراحتش خیلی طولانی شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، زیدان در تابستان سال ۲۰۲۱ و پس از ناکامی در کسب عنوان قهرمانی در رقابت‌های لالیگا با رئال مادرید تصمیم گرفت که از هدایت این تیم کناره گیری کند و از آن زمان تا به حال هنوز روی نیمکت تیم دیگری حضور پیدا نکرده است.

این در حالی است که در طول این مدت بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی مشتاق همکاری با این سرمربی فرانسوی بودند اما او تصمیم گرفته است که فعلا از دنیای فوتبال و مربیگری دور باشد و حالا خودش هم اعتراف کرده است که این دوری بیش از حد طولانی مدت شده است.

2029171

زیدان در پاسخ به سوالی درباره بازگشت به دنیای مربیگری به خبرنگاران گفت: «من در حال حاضر به شکل متفاوتی مشغول هستم. گاهی دلم برای برنامه روزانه تنگ می‌شود، حتی با اینکه زندگی روزانه یک مربی بسیار سخت و تحت فشار شدیدی است. سعی کردم مدتی استراحت کنم اما حالا این استراحت بسیار طولانی شده است اما گاهی دلم برای مربیگری تنگ می‌شود.»

نام زیدان در چند ماه گذشته در کنار نام باشگاه‌های بزرگی مانند بایرن مونیخ و یوونتوس و منچستریونایتد مطرح شده است اما او در حال حاضر تمایلی برای قبول هدایت هیچ تیم دیگری ندارد و بسیاری معتقد هستند که چشم انتظار جدایی دیدیه دشان و حضور روی نیمکت تیم ملی فرانسه است.

نظر شما